شهرداری تهران ماشین آلات تخلیه آب به جنوب کشور اعزام می کند

به گزارش مهسان بلاگ، عضو شورای شهر تهران از ارسال تجهیزات و ماشین آلات تخلیه آب شهرداری تهران به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

شهرداری تهران ماشین آلات تخلیه آب به جنوب کشور اعزام می کند

سید محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار ، با تأکید بر آمادگی شهرداری تهران برای کمک به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان گفت: بر این اساس مصوبه ای را در شورای شهر تهران گذراندیم تا به هموطنان خود که دچار آسیب شده اند کمک کنیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سیل سیستان و بلوچستان یک حادثه طبیعی بود، افزود: اگر بخواهیم مبلغ معینی را برای کمک رسانی به آنجا اختصاص دهیم، زمان می برد، لذا تصمیم گرفتیم تا اقدامی مشابه کمک به سیل خوزستان و گلستان را انجام دهیم.

او افزود: به همین منظور ماشین آلات تخلیه آب را به سیستان و بلوچستان اعزام می کنیم.

میرلوحی با بیان اینکه اقدامات دیگر هم شامل کمک های نیروی انسانی است، شرح داد: نیروهای شهرداری اقدام به امداد و نجات و پاکسازی منازل می کنند.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه شورای شهر تهران تلاش می کند در این حادثه تلخ شریک غم مردم جنوب کشور باشد، گفت: ما وظیفه خود می دانیم که بخشی از خسارت های وارده به مردم این استان را جبران کنیم.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 32982

به "شهرداری تهران ماشین آلات تخلیه آب به جنوب کشور اعزام می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری تهران ماشین آلات تخلیه آب به جنوب کشور اعزام می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید