شهردار بوشهر معارفه شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، معاون وزیر کشور عصر جمعه در آئین معارفه شهردار جدید بوشهر گفت: شهرداری ها ارتباط مستقیمی با همه شهروندان دارند و باید حداکثر کوشش خود را برای برطرف مسائل و تامین خواسته های مردم به کار بگیرند.

شهردار بوشهر معارفه شد

مهدی جمالی نژاد با تاکید بر لزوم انجام اقدامات خلاقانه و مدبرانه توسط شهرداران در شهرهای مختلف برای انجام امور شهری افزود: توسعه متوازن و متناسب زیرساخت های شهری باید از اولویت های شهرداری ها باشد.

وی توضیح داد: باید کوشش گردد که در زمینه خدمات رسانی به مردم شاهد بهبود و سرعت بیشتری باشیم و امیدواریم زمینه توسعه هرچه بهتر و بیشتر شهر بوشهر فراهم گردد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر نیز گفت: بوشهر ظرفیت ها و قابلیت های متعدد و متنوعی در زمینه های مختلف دارد که باید با استفاده از این ظرفیت ها زمینه توسعه این شهر فراهم گردد.

مهرداد ستوده یکی از ظرفیت های استان بوشهر را گردشگری بیان کرد و ادامه داد: سند گردشگری استان بوشهر در دست تدوین است که می تواند نقش مهمی در توسعه گردشگری استان داشته باشند.

وی از توسعه گردشگری روستایی به عنوان یکی از اولویت های مهم در استان بوشهر نام برد و افزود: روستاها استان بوشهر ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه گردشگری دارند و باید ظرفیت های آنها به خوبی معرفی گردد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر توضیح داد: به خاطر وجود ظرفیت های متنوع گردشگری که در استان بوشهر وجود دارد در نوروز سال جاری این استان رتبه سوم کشور را در زمینه گردشگری کسب کرد.

در این آئین حکم انتصاب شهردار بوشهر که از سوی وزیر کشور امضا شده بود به سید نور الدین امیری به عنوان شهردار بوشهر ابلاغ شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2126

به "شهردار بوشهر معارفه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار بوشهر معارفه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید