صالحی امیری: باید از تیم ملی فوتبال و امید حمایت کرد، آینده از آن هندبال خواهد بود

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: هندبال ما جهت توسعه را در پیش گرفته است و به زودی این رشته در آسیا و دنیا می درخشد.

صالحی امیری: باید از تیم ملی فوتبال و امید حمایت کرد، آینده از آن هندبال خواهد بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا در مورد عملکرد هندبال ایران در سال 1400 گفت: در ایام نوروز مجموعه آقای پاکدل در هندبال و همکارانش کوشش زیادی کردند. امشب هم دختران نوجوان پس از قهرمانی در آسیا وارد کشور می شوند.در مجموع هندبال ما جهت توسعه را در پیش گرفته است و هندبال ایران در آسیا و دنیا می درخشد و آینده از آن هندبال خواهد بود.

وی در مورد حمایت از اعزام های هندبال در سال 1401 گفت: هم وزارت ورزش و هم کمیته ملی المپیک با تمام توان در کنار هندبال است. پاکدل علاوه بر حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از ظرفیت های ملی هم استفاده می نماید و سال 1401 سال درخشش هندبال خواهد بود. شخصا به آینده این رشته در کشور امیدوارم. مطمئن باشید آینده خوبی را نسل جوان هندبال و آقای پاکدل رقم خواهند زد.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد حمایت از تیم فوتبال امید یادآوری کرد: تیم فوتبال امید از امیدهای ما برای درخشش در بازی های آسیایی هانگژو و المپیک پاریس است. باید از مهدوی کیا و کادر فنی تیم امید حمایت کنیم. باید از تیم ملی بزرگسالان و تیم امید حمایت کنیم چرا که هر دو می توانند بدرخشند و امید و نشاط را برای ملت به همراه بیاورند.

صالحی امیری در مورد تغییرات در ریاست فدراسیون فوتبال گفت: ماجدی از دوستان ماست و تیم ملی فوتبال مورد حمایت همه است باید از حواشی بپرهیزیم و به متن بپردازیم و متن هم یعنی تیم ملی فوتبال وتیم امید که باعث لبخند ملت خواهد بود.

وی در مورد زمان معین بودجه فدراسیون ها در سال 1401 یادآوری کرد: در اولین جلسه هیئت اجرایی در سال نو کارهای مربوط به تصویب بودجه فدراسیون ها در سال نو را انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109111

به "صالحی امیری: باید از تیم ملی فوتبال و امید حمایت کرد، آینده از آن هندبال خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری: باید از تیم ملی فوتبال و امید حمایت کرد، آینده از آن هندبال خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید