صف عجیب و غریب لندکروز!

به گزارش مهسان بلاگ، در بعضی منطقه ها مشتریان لندکروز باید تا چهار سال منتظر دریافت خودروی خود بمانند.

صف عجیب و غریب لندکروز!

به گزارش خبرنگاران به نقل از موتور وان، وجود تقاضای بالا و محدودیت های گسترده فروش از طرف تویوتا باعث شده است تا هواداران لندکروز نو با صف عجیبی برای تحویل گرفتن خودروی محبوب خود روبرو شوند. طبق اعلام تویوتا به علت کمبود قطعه، فرایند فراوری لندکروز که از ماه قبل متوقف شده بود این ماه هم از سر گرفته نخواهد شد. تا پیش از توقف، ظرفیت خط فراوری لندکروز تویوتا برای 12 ماه بعد پر شده بود و تخمین زده شده است خریداران در بعضی منطقه ها به ویژه استرالیا که تعداد عرضه محدود است، مجبور شوند تا چهار سال در صف بمانند.

هرچند لندکروز نو قرار نیست در بازار آمریکا عرضه گردد با این حال تویوتا نسخه مشابه لندکروز در برند لوکس خود یعنی لکسوس ال ایکس را برای عرضه در بازار آمریکا و کانادا در نظر گرفته است.

علاوه بر آمریکا، نسخه نو لندکروز در بسیاری از دیگر منطقه ها از جمله اروپا هم عرضه نخواهد شد و قرار است تنها در منطقه ها محدودی از جمله ژاپن، شرق آسیا و خاورمیانه در دسترس باشد. این خودرو با قابلیت بیشتر در عبور از موانع طبیعی، بیشتر برای هواداران آفرود طراحی شده و این توانایی را دارد تا از شیب هایی تا حدود 32 درجه عبور کند. این خودرو دارای موتور نیرومندی است که توان 410 اسب بخاری را برای آن فراهم می نماید.

تقریبا هفت ثانیه طول خوهد کشید تا سرعت این خودرو از صفر کیلومتد بر ساعت به 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

قیمت این محصول 42 هزار و 345 پوند اعلام شده که 2000 پوند گران تر از نسل قبلی است. برای نمونه های آپشنال که دارای سیستم کنترل دمای درون خودرو مبتنی بر شرایط آب و هوای بیرونی، قفل دیفرانسیل عقب و گرمکن های جایگاه هستند قیمت به 57 هزار و 490 پوند افزایش پیدا می نماید. نمونه آپشنال هم چنین دارای افزونه های مشکی رنگ جانبی و لنزهای نو چراغ هستند.

fungroups.ir: گروه سرگرمی، مجله و انجمن سرگرمی

namit.ir: نامیت | مجله بازاریابی و مدیریت بازار

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 95369

به "صف عجیب و غریب لندکروز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صف عجیب و غریب لندکروز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید