طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از رنگ کرم سایر مقالات

به گزارش مهسان بلاگ، در مقاله های قبلی به معرفی برترین ترکیب رنگ های کرم پرداختیم در این مقاله قصد داریم به نحوه ایجاد ست رنگ کرم در طراحی داخلی بپردازیم.

طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از رنگ کرم سایر مقالات

طراحی آشپزخانه

ابتدا به سراغ طراحی آشپزخانه می رویم برترین گزینه استفاده از طرح های کلاسیک برای کابینت آشپزخانه رنگ کرم می باشد .رنگ کرم یا شیری باعث می گردد که هم نور کافی در فضا به راحتی فراهم گردد و هم فضا بزرگتر نشان داده گردد . بعد از انتخاب کابینت کرم می توانیم لوازم برقی و دیگر لوازم آشپزخانه خود را به رنگهای سفید معمولی و یا سفید یخی انتخاب کنیم تا ظاهری پاک و تمیز داشته باشم. در انتخاب کفپوش ها هم می توانیم از کفپوش های رنگ کرم استفاده کنیم اما اگر قصد استفاده از این رنگ را ندارید کفپوش های چوبی هم گزینه مناسبی می باشد.

طراحی نشیمن

اتاق نشیمن یکسری لوازمی دارد که همواره به طور ثابت در طراحی های این بخش وجود دارد مثلاً مبل، پرده ، فرش و استندهای دکوری بنابراین ست کردن رنگ در این فضا کار چندان سختی نمی باشد به اسم مثال ست کردن رنگ پرده با مبل یکی از راهکارهای مناسب می باشد روش های دیگر هم این است که در بازسازی منزل خود رنگ دیوارها را به رنگ کرم در آورده و همینطور از فرش کرم برای کف بهره ببرید. لوازم دکوری دیگر هر چند کوچک می تواند تاثیر زیادی در طراحی داخلی فضای شما بگذارد.

استفاده از رنگ کرم در اتاق خواب

معمولا سرویس چوب اتاق خواب و بقیه فضاهای خانه از یک رنگ انتخاب می گردد که این رنگ ها هم معمولا یا سفید است یا قهوه ای و یا کرم می باشد . در خصوص انتخاب رنگ کرم برای اتاق خواب هم می توان گفت که شما با یک تیر دو نشان را زدید اول اینکه یک رنگ پر هوادار و زیبا را برای دکوراسیون داخلی خود انتخاب نموده اید و دوم اینکه ست کردن خانه با استفاده از این رنگ.

برای بهتر دیده شدن رنگ کرم در اتاق خواب پیشنهاد می گردد که از پرده های کرم رنگ بهره ببرید تا هم مانعی برای عبور نور به داخل در طول روز نباشد و در شب هم باعث کاهش نور مصنوعی فضا نگردد.

برای اینکه اتاق خواب مجذوب کننده و امروزی داشته باشید پیشنهاد می گردد که فضای اتاق او را به سمت سبک های امروزی و مینیمال ببرید با این کار جلوی زیبا رنگ کدم را دو برابر می کنید.

رنگ کرم در طراحی دکوراسیون مینیمال

اصول کاری این سبک پیاده سازی رنگ های خنثی و روشن می باشد استفاده از طیف روشن باعث می گردد که این رنگ بیشتر به سمت رنگ های خنثی برود و با گرایش به سمت رنگ زرد، گرم تر می گردد. این رنگی مناسب برای سبک مینیمال بوده و شما هیچ دغدغه ای به کارگیری آن در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود نخواهید داشت. برای آشنایی بیشتر این سبک مقاله معرفی سبک مینیمال را مطالعه فرمایید.

ست رنگ کرم در دکوراسیون روستیک

اساس و پایه چیدمان بازسازی ساختمان به سبک روستیک را رنگهایی از جمله سفید و کرم تشکیل می دهند در این سبک از کف تا سقف خانه را به رنگ روشن در می آورند و استفاده از رنگ کرم کاری روتین محسوب می گردد سبک روستیک برترین پیشنهاد برای ست کردن رنگ های روشن به تعداد می رود رنگ کرم یکی از برترین و پر مخاطب ترین رنگ ها می باشد.

میان سبکهای مختلف دکوراسیون داخلی سبک های نام برده بیشترین تطابق و تمایل را با رنگ کرم دارد البته در دیگر سبک ها مانند سبک های سنتی ایرانی و دکوراسیون های امروزی و مدرن با استفاده از این رنگ می توانید طراحی جالبی را به دست آورید.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: هیرادانا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 93981

به "طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از رنگ کرم سایر مقالات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از رنگ کرم سایر مقالات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید