غلامی والیبال انتخابی المپیک را از دست داد

به گزارش مهسان بلاگ، مسعود غلامی بازیکن تیم ملی والیبال، به دلیل مصدومیت مسابقات انتخابی المپیک را از دست داد.

غلامی والیبال انتخابی المپیک را از دست داد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مسعود غلامی مدافع سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران عصر امروز و در جریان تمرینات ملی پوشان، از ناحیه دوقلوی پای راست دچار آسیب شد و با اعلام فیزیوتراپیست تیم ملی، این بازیکن مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو را از دست داد.

سیامک افروزی در توضیح این اتفاق افزود: متاسفانه اواسط تمرین عصر امروز (سه شنبه)، غلامی از ناحیه دوقلوی پای راست دچار مصدومیت شد و در حال حاضر شدت مصدومیت ایشان مشخص نیست.

وی با بیان این که برای تشخیص بهتر شرایط این بازیکن باید منتظر جواب MRI باشیم که فردا شب آماده می شود، تاکید کرد: چیزی که قطعی است، مسعود غلامی مسابقات انتخابی المپیک را از دست خواهد داد و شدت آسیب هر چه قدر هم باشد، او نمی تواند به این رقابت ها برسد.

افروزی ادامه داد: امیدوارم میزان پارگی و مصدومیت او زیاد نباشد تا هم بتواند به تیم شهرداری ورامین کمک کند و هم در ادامه، یک بار دیگر به تمرینات تیم ملی بازشود.

بر این اساس و با نظر ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال، رضا عابدینی جایگزین غلامی شد و از فردا دوباره در تمرینات تیم ملی حضور می یابد.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31946

به "غلامی والیبال انتخابی المپیک را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامی والیبال انتخابی المپیک را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید