فرصت یکساله به مشمولان پزشکی و پیراپزشکی

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان فارغ التحصیل رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی می توانند طبق روال گذشته از مهلت یک ساله معرفی استفاده نمایند.

فرصت یکساله به مشمولان پزشکی و پیراپزشکی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار تقی مهری با اعلام خبر فوق گفت: طی ماه های اخیر به علت شیوع ویروس کرونا، شرایط کشور در شرایطی خاصی بوده و جامعه احتیاج مبرم به کادر درمانی داشته است لذا جمعی از مشمولان فارغ التحصیل رشته های پزشکی و پیراپزشکی تا اول اردیبهشت فراخوان شدند و بدون احتیاج به طی کردن دوره آموزشی در بدو خدمت و با بهره مندی از تسهیلات ویژه ابلاغی ستاد کل نیرو های مسلح، به کادردرمانی بیمارستان های نیرو های مسلح پیوستند.

وی گفت:در شرایط کنونی به دلیل اینکه شرایط بهداشتی کشور از شرایط بحرانی عبورکرده، مشمولان فارغ التحصیل رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی می توانند طبق روال گذشته از مهلت معرفی یک ساله استفاده نمایند و قبل از اتمام مهلت مذکور برای معین شرایط خدمتی خود به وسیله دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) اقدام نمایند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا بیان نمود: در صورت احتیاج مجدد به حضور این عزیزان در عرصه درمانی نیرو های مسلح و ضرورت فراخوان مشمولان به خدمت سربازی، مجددا اطلاع رسانی انجام شده و مشمولان باید براساس ضوابط اعلامی اقدام نمایند.

این مقام ارشد انتظامی اعلام کرد:تن ها مرجع رسمی اطلاع رسانی قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی سازمان وظیفه عمومی ناجا می باشد و هرگونه اطلاع رسانی در این حوزه به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480، کانال سازمان در پیغام رسان سروش به نشانی khabarsarbazi @اعلام می گردد.

canadaro.ir: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 48326

به "فرصت یکساله به مشمولان پزشکی و پیراپزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت یکساله به مشمولان پزشکی و پیراپزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید