قسمت بعدی افسانه زلدا سال 2022 عرضه خواهد شد

به گزارش مهسان بلاگ، پس از دو سال غیبت بالاخره در برنامه دیروز نینتندو دایرکت شاهد نمایش قسمت بعدی مجموعه عظیم افسانه زلدا بودیم. این بازی هنوز حتی نام مشخصی هم ندارد، اما می دانیم که دنباله مستقیمی برای قسمت قبلی یعنی نفس وحش است. تریلر این قسمت جدید افسانه زلدا به خوبی بخش های مختلفی از بازی را به نمایش گذاشت و همچنین خبر از عرضه آن در سال آینده میلادی داد.

قسمت بعدی افسانه زلدا سال 2022 عرضه خواهد شد

دو سالی بود که هواداران مجموعه بازی های زلدا از نینتندو درخواست نمایش دنباله این سری بازی ها را داشتند و برنامه نینتندو دایرکت دیشب بالاخره به این درخواست پاسخ داد. تریلر گیم پلی دنباله افسانه زلدا قدرت های مختلف و جدید لینک را به نمایش گذاشت، محیط های مختلفی از بازی را به تصویر کشید و حسابی هم پر سر و صدا و اکشن بود.

در تریلر می توانیم ببینیم که لینک به یاری یک قدرت جدید از داخل سنگ عبور می نماید، آتش افکنی به دست می گیرد تا هیولای عظیم مقابلش را نابود کند و همچنین کنترل یک گوی عظیم را به دست می گیرد و زمان را برای آن به عقب برمی گرداند. نهایتا هم مثل تمام قسمت های این سری، با قلعه ای عظیم روبه رو می شویم که مطمئنا غول آخر پایانی بازی در آن جای گرفته است.

مهم ترین نکته ای که تریلر قسمت بعدی افسانه زلدا به آن اشاره می نماید، تمرکز بازی روی آسمان است. در واقع نینتندو حتی در بیانیه خبری که پس از نمایش بازی منتشر کرد، نوشته است که بخش عظیمی از بازی در دنیای تازه بالای سرزمین هایرول جریان دارد. احتمالا با نقشه اصلی بازی The Legends of Zelda: Breath of the Wild روبه رو خواهیم شد، اما این نقشه کاملا تغییر پیدا نموده و نابود شده است. بالای این نقشه، مناطق کاملا جدیدی قرار خواهند داشت که واضح است تمرکز این دنباله هستند.

قسمت بعدی مجموعه بازی های افسانه زلدا برای عرضه در سال آینده میلادی روی نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده است. بازی قبلی این سری به عنوان یکی از بهترین ساخته های تاریخ صنعت بازی شناخته می گردد و در نتیجه انتظارات برای دنباله آن بسیار بالاست.

می توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده از دنباله بی نام افسانه زلدا را ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 88414

به "قسمت بعدی افسانه زلدا سال 2022 عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت بعدی افسانه زلدا سال 2022 عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید