قسمت بعدی Kingdom Hearts آخر نسل بعد می آید

به گزارش مهسان بلاگ، کارگردان و خالق مجموعه بازی های کینگدام هارتس به تازگی و در قالب یک مصاحبه از چگونگی ادامه این مجموعه صحبت نموده است. طبق گفته تتسویا نومورا، ساخت دنباله ای که برای کینگدام هارتس در نظر دارند هنوز شروع نشده و احتمالا باید در انتها نسل جدید کنسول ها، منتظر عرضه آن باشیم.

قسمت بعدی Kingdom Hearts آخر نسل بعد می آید

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

شماره ا جدید در مجموعه بازی های کینگدام هارتس به تازگی وارد بازار شده است. بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory در سبک ریتمیک و دکمه زنی ساخته شده و بازی نماینده ها در آن به نواختن موسیقی های مختلف مجموعه کینگدام هارتس مشغول می شوند. به مناسبت عرضه این بازی، تتسویا نومورا مصاحبه ای با نشریه دنگکی (Dengeki) ژاپن داشته است. نومورا در این مصاحبه کمی هم از قسمت بعدی مجموعه کینگدام هارتس صحبت نموده.

طبق گفته نومورا، احتمالا قسمتی جدید از کینگدام هارتس را برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری خواهند ساخت، ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

کارگردان مجموعه بازی های کینگدام هارتس در مصاحبه خود با اشاره به این موضوع که داستان مجموعه با Kingdom Hearts III به سرانجام رسید، می گوید که هنوز چند خط داستانی فرعی هستند که تمام نشده باقی مانده اند. با این حال، او اضافه می نماید که بیشتر علاقه دارد تا قصه ای جدید و دنیایی کاملا تازه خلق کند.

نومورا در این باره گفته است: تصمیم دارم تا چند خط داستانی که باز باقی مانده اند را تمام کنم، ولی هم چنین می خواهم تا کمی فرایند همیشگی را تغییر دهم. می خواهم دنیای بازی را کاملا دگرگون و قصه ای جدید تعریف کنم. اما آن قصه های ناتمام را هم می خواهم به سرانجام برسانم.

او ادامه داده است که قرار نیست دوباره شخصیت های مرده را زنده نمایند: فکر نمی کنم که دیگر در هیچ جا دوباره با ضد قهرمان مجموعه برخورد کنید. البته که تاثیری که او در داستان گذاشته، باقی خواهد ماند و می توانید این تاثیر را حتی در داستان Kingdom Hearts: Memory of Melody ببینید.

در پاسخ به این سوال که چه مقدار از آینده یک بازی را به هنگام ساخت آن، در نظر می گیرند، نومورا پاسخ داده است: معمولا وقتی روی ساخت یک بازی کار می کنم، دنباله آن را همان حین توسعه در ذهن دارم. وقتی مشغول ساخت قسمت اول کینگدام هارتس بودم، به Kingdom Hearts: Chain of Memories هم فکر می کردم. زمانی هم که می خواستم کینگدام هارتس 2 را بسازم، این ایده را داشتم که یک شخصیت اصلی جدید داشته باشیم، ولی ایده نهایی و شخصیت راکسس (Roxas) را در ذهن نداشتم.

درباره کنسول های نسل بعد و قسمت بعدی کینگدام هارتس، نومورا گفته است: اگر قرار باشد یک کینگدام هارتس جدید برای کنسول های نسل بعد بسازیم، آن را زمانی می سازیم که شرکت های متعددی بازی های نسل بعدشان را ساخته و عرضه نموده اند. در نتیجه، آنچه می سازیم باید بسیار خوب باشد و بتواند با دیگر ساخته ها رقابت کند.

نومورا سریعا اضافه می نماید که هیچ برنامه قطعی برای ساخت یک کینگدام هارتس جدید ندارند: البته که این کاملا فرضی است و ما هم هیچ حرفی از ساخت یک کینگدام هارتس جدید برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نزده ایم.

تتسویا نومورا و تیم او سال جاری بازسازی فاینال فانتزی 7 را برای پلی استیشن 4 عرضه کردند؛ یک بازسازی که از همه نظر مورد تحسین و تمجید چه منتقدان و چه بازی نماینده ها قرار گرفته است. پروژه فعلی نومورا، ساخت ادامه بازسازی فاینال فانتزی 7 است و با توجه به آنچه از او و فرایند بازی سازی اش می شناسیم، انتظار نداریم تا به این زودی ها از قسمت بعدی کینگدام هارتس بشنویم.

با تمام این اوصاف، تتسویا نومورا مصاحبه خود را به این شکل سرانجام رسانده است: سال 2022 سالگرد 20 سالگی مجموعه کینگدام هارتس است. تمام کوشش ما این است تا در این سال خبرهای خوبی را آماده کنیم، در نتیجه از شما می خواهم تا آن موقع صبر کنید.

منبع: Siliconera

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 68842

به "قسمت بعدی Kingdom Hearts آخر نسل بعد می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت بعدی Kingdom Hearts آخر نسل بعد می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید