قهرمانی تیم فردوسی مشهد در بسکتبال المپیاد دانشجویان دختر

به گزارش مهسان بلاگ، سومین روز از رقابت های چهارمین دوره المپیاد ملی ورزش های همگانی دانشجویان دختر سراسر کشور، در دانشگاه الزهراء پیگیری شد.

قهرمانی تیم فردوسی مشهد در بسکتبال المپیاد دانشجویان دختر

به گزارش خبرنگاران، سومین روز از چهارمین المپیاد ملی ورزش های همگانی دانشجویان دختر سراسر کشور که با حضور 1400 ورزشکار دانشجو از سراسر کشور به میزبانی دانشگاه الزهراء(س) در حال برگزاری است، ورزشکاران در رشته های بسکتبال 3 نفره، والیبال، طناب زنی، دارت و هندپلو به مصاف یکدیگر رفتند که در بسکتبال، فردوسی مشهد پیروز به کسب عنوان قهرمانی شد و در طناب زنی و دارت نیز به ترتیب تیم های فنی و حرفه ای خراسان رضوی و دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان جنوبی پیروز به کسب عنوان قهرمانی شدند. در انفرادی طناب زنی نیز مهرناز ذبایحی از دانشگاه الزهراء(س) عنوان نخست را کسب کرد.

تیم های برتر بسکتبال 3 نفره:

فردوسی مشهد

علم و صنعت تهران

فنی و حرفه ای تهران

سمنان

بجنورد

فنی و حرفه ای کرمان

نفرات برتر رقابت های طناب زنی:

مهرناز ذبایحی(دانشگاه الزهراء)

فائزه اسماعیل پور(فنی و حرفه ای خراسان رضوی)

نرجس طبسی(فنی و حرفه ای خراسان رضوی)

تیم های برتر رقابت های طناب زنی از جمع 25 تیم:

فنی و حرفه ای خراسان رضوی

دانشگاه الزهراء(س)

دانشگاه فرهنگیان گلستان

تیم های برتر رقابت های دارت:

دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان جنوبی

دانشگاه شهید بهشتی تهران

دانشگاه الزهراء(س) و ولایت ایرانشهر

همچنین در رقابت های گل کوچک تیم های سیستان و بلوچستان، شاهرود، رازی کرمانشاه، پیغام نور کرمان، لرستان، اصفهان، محقق اردبیلی، صنعتی شاهرود، تبریز، شیراز و قم برابر رقبای شان به فزونی رسیدند.

در رقابت های والیبال تیم های صنعتی اصفهان، فنی و حرفه ای لرستان، اصفهان، فنی و حرفه ای مازندران، پیغام نور کرمان، پیغام نور قزوین، سیستان و بلوچستان، الزهراء(س)، پیغام نور البرز، محقق اردبیلی، آموزش عالی زند، تبریز و خراسان رضوی پیروز به شکست رقبای شان شدند.

در رشته هندپلو نیز تیم های فنی و حرفه ای کرمان، رازی کرمانشاه، بیرجند، مازندران، سیستان و بلوچستان، فنی و حرفه ای کرمان و الزهراء(س) برابر رقبای شان به فزونی رسیدند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12759

به "قهرمانی تیم فردوسی مشهد در بسکتبال المپیاد دانشجویان دختر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی تیم فردوسی مشهد در بسکتبال المپیاد دانشجویان دختر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید