مذاکرات تلفنی مقامات بلندپایه نظامی روسیه و ناتو

به گزارش مهسان بلاگ، طبق اطلاعات وزارت دفاع روسیه، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح این کشور و فرمانده کل نیروهای مسلح ناتو طی گفت وگویی تلفنی درباره موضوعات مورد علاقه طرفین صحبت کردند، البته جزییات این مذاکرات فاش نشده است.

مذاکرات تلفنی مقامات بلندپایه نظامی روسیه و ناتو

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، وزارت دفاع فدراسیون روسیه گفت که روز چهارشنبه ژنرال والری گراسیموف معاون اول وزیر دفاع و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح این کشور مذاکرات تلفنی با ژنرال تام والترز فرمانده کل نیروهای مسلح ناتو انجام داد.

این وزارتخانه بدون فاش کردن جزییات این گفت وگوی تلفنی، تنها یادآور شد که طرفین درباره موضوعات مورد علاقه متقابل صحبت کردند.

لازم به یادآوری است، در اوایل ماه فوریه (بهمن ماه گذشته) ژنرال گراسیموف در جریان یک سفر کاری به باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان، با والترز درباره جلوگیری از بروز حوادث غیرمترقبه ناشی از فعالیت های نظامی طرفین گفتگو نموده بود.

والترز و گراسیموف همچنین درباره مسائل مربوط به ثبات راهبردی و اوضاع در مناطق بحرانی دنیا گفتگو نموده و توافق کردند تا تماس های خود برای آنالیز مسائل مهم برای دو طرف را همچنان حفظ نمایند.

در اواسط آوریل (اواخر فروردین ماه)، جاناتان هافمن سخنگوی پنتاگون گفت کشورهای عضو ناتو با وجود شیوع بیماری کرونا در دنیا به عملیات نظامی خود ادامه خواهند داد.

این در حالی است که ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو گفته است که بودجه کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی به دلیل شیوع عفونت کرونا کاهش می یابد، ولی هنوز نمی توان اندازه کاهش هزینه های نظامی آنها را تخمین زد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 5 تیر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 46898

به "مذاکرات تلفنی مقامات بلندپایه نظامی روسیه و ناتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات تلفنی مقامات بلندپایه نظامی روسیه و ناتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید