مردم رعایت نکنند موج دوم کرونا شروع می گردد ، اگر زنده ماندن را حق خودتان نمی دانید حداقل حق اطرافیانتان بدانید

به گزارش مهسان بلاگ، یک فوق تخصص بیماری های عفونی هشدار داد که در صورتی که مردم به توصیه ها مبنی بر عدم مسافرت و در خانه ماندن توجه نکنند، شاهد موج دوم بیماری خواهیم بود. حال چه کسی می خواهد جوابگوی موج دوم کرونا باشد؟

مردم رعایت نکنند موج دوم کرونا شروع می گردد ، اگر زنده ماندن را حق خودتان نمی دانید حداقل حق اطرافیانتان بدانید

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دکتر مینو محرز ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو به مردم، گفت: مجددا از مردم خواهش میکنم که به هیچ وجه در این تعطیلات سفر نروید. در خانه هایتان بمانید و حتی برای دید و بازدید هم نروید. در غیر این صورت هم خودتان را به خطر می اندازید و هم دیگران را.

وی اضافه کرد: حتی اگر کسی به کرونای نوع خفیف یا بدون علامت مبتلا گردد، ممکن است بیماری را به خانواده و اطرافیانش منتقل کند و بیماری در آن فرد خطرناک باشد. اگر زنده ماندن را حق خودتان نمی دانید، حداقل حق اطرافیانتان بدانید؛ خواهش من این است که در خانه بمانید بیرون نروید.

محرز ادامه داد: در حال حاضر در همه جای جهان و اروپا و آمریکا هم تنها توصیه ای که به مردم میگردد این است که در خانه بمانند و در قرنطینه خانگی باشید. هرکس خودش مسوول سلامت خود و سایرین باشد. بنابراین امیدوارم مردم نصایح ما را گوش نمایند و به سفر نروند. در منزل بمانید و به دید و بازدید هم نروید، به خصوص اینکه به دیدن افراد مسن نروید. زیرا جان شان بیشتر در خطر است. برای حفظ جان خود و خانواده تان این توصیه ها را رعایت کنید.

محرز با بیان اینکه می توانیم عید را دو هفته دیرتر داشته باشیم، تاکید نمود: این در حالیست که اگر مردم رعایت ننمایند و مسافرت نمایند، قولی که داده شده بود که بتوانیم حداقل شرایط تهران را کنترل کنیم، عملی نمی گردد و نه تنها شرایط بیماری در تهران از کنترل خارج می گردد، بلکه سایر شهرهای ایران هم به خطر می افتند و فاجعه ای که در ایتالیا و بسیاری از کشورهای اروپایی و بعضی ایالات های امریکا اتفاق افتاده، در کشور ما هم ایجاد می گردد و شاهد موج دوم بیماری خواهیم بود. چه کسی می خواهد جوابگوی موج دوم کرونا باشد.

محرز در عین حال به مسوولان توصیه کرد: اگر واقعا مردم گوش نمی دهند و سفر می نمایند، اقدامات کنترلی و دستوری در جاده ها اعمال گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 40723

به "مردم رعایت نکنند موج دوم کرونا شروع می گردد ، اگر زنده ماندن را حق خودتان نمی دانید حداقل حق اطرافیانتان بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم رعایت نکنند موج دوم کرونا شروع می گردد ، اگر زنده ماندن را حق خودتان نمی دانید حداقل حق اطرافیانتان بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید