مرگ وزیر حمل و نقل آرژانتین در نتیجه واژگونی خودرو

به گزارش مهسان بلاگ، ماریو مئونی وزیر حمل و نقل آرژانتین و سیاستمدار 56 ساله این کشور در نتیجه سانحه رانندگی و واژگونی خودرو جان باخت.

مرگ وزیر حمل و نقل آرژانتین در نتیجه واژگونی خودرو

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های آرژانتینی از تصادف مرگبار رانندگی وزیر حمل و نقل این کشور در یکی از شهرهای استان بوئنوس آیرس اطلاع دادند.

شبکه تلویزیونی تی ان آرژانتین اطلاع داد که ماریو مئونی وزیر حمل و نقل آرژانتین و سیاستمدار 56 ساله این کشور در نتیجه سانحه رانندگی و واژگونی خودرو در شهر ژونین کشته شد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتینک، این سانحه رانندگی آدینه شب (شب گذشته به وقت محلی آرژانتین) در شهر ژونین در استان بوئنوس ایرس رخ داد و مئونی در زمان تصادف، تنها در حال رانندگی بود.

طبق گزارش شبکه تلویزیونی تی ان، وزیر حمل و نقل آرژانتین محین رانندگی خودروی فورد موندئو کنترلش را از دست داد و خودرو دچار واژگونی شد.

بنا بر گزارش رسانه ها، مقام های آرژانتینی اعلام کردند علت این سانحه مرگبار و فوت وزیر حمل و نقل آرژانتین هنوز در حال آنالیز است و تحقیقات ادامه دارد.

وزیر حمل و نقل آرژانتین صبح روز آدینه (دیروز) با آلبرتو فرناندز رئیس جمهور این کشور در شهر نروزاریو ملاقات داشت و از این شهر به ژونین رفته بود تا با خانواده خودش ملاقات کند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 87273

به "مرگ وزیر حمل و نقل آرژانتین در نتیجه واژگونی خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ وزیر حمل و نقل آرژانتین در نتیجه واژگونی خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید