مسائل زیست محیطی میدان مرکزی میوه و تره بار شناسایی می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از اجرای پروژه تدوین برنامه مدیریت محیط زیست برای میدان مرکزی میوه و تره بار اطلاع داد.

مسائل زیست محیطی میدان مرکزی میوه و تره بار شناسایی می گردد

به گزارش خبرنگاران، سعید صالح محمود رباطی با اعلام این خبر گفت: این پروژه با هدف شناسایی و تدوین برنامه مدیریتی جهت برطرف مسائل زیست محیطی ناشی از فعالیت میدان مرکزی میوه و تره بار در قالب بازدید از شرایط موجود و پایش مسائل صورت می گیرد.

وی توضیح داد: با توجه به حجم بالای تردد در این مرکز ، اجرای این طرح می تواند ضمن یاری به حفظ سلامت شهروندان و محیط زیست پایدار ، نقش بسزایی در برطرف آلودگی ها و جلب مشارکت های مردمی با هدف رسیدن به توسعه پایدار داشته باشد.

به گفته این مسئول، مدیریت پسماندها، مدیریت مصرف آب و نحوه دفع پساب و شیرابه، کاهش آلودگی هوا، آنالیز محیط بیولوژیک و مدیریت محیط زیست در شرایط اضطرار از جمله برنامه های تعریف شده در این طرح هستند.

ضمن اینکه در قالب این طرح آموزش های لازم به کارکنان و شاغلین و نیز مراجعه کنندگان به میدان مرکزی با هدف کاهش مسائل زیست محیطی و یاری به برطرف آنها داده می گردد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، رباطی اعلام نمود: در این طرح اقدامات، فعالیتهای عمرانی، تأسیساتی، المان ها و طرح های شاخص اعم از پایانه خودرو، ساختمان، محل های دپو، سرویسهای بهداشتی و فضای سبز در محدوده میدان مرکزی میوه و تره بار شناسایی و طرح های توسعه آینده قابل پیش بینی نیز ارائه خواهد شد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 29543

به "مسائل زیست محیطی میدان مرکزی میوه و تره بار شناسایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل زیست محیطی میدان مرکزی میوه و تره بار شناسایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید