معرفی جایگاه ماشین کودک و نوزاد

به گزارش مهسان بلاگ، جایگاه ماشین یکی از مهم ترین وسایلی است که هر پدر و مادری در هنگام تولد نوزاد آن را تهیه می نمایند. خرید جایگاه ماشین امروزه در بسیاری از کشورها اجباری و قانونی شده است.

معرفی جایگاه ماشین کودک و نوزاد

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام فروشگاه مادرآن، ما در این بخش قصد داریم به معرفی ویژگی ها مثبت و منفی انواع جایگاه ماشین کودک بپردازیم.

جایگاه ماشین کودک چیست؟

همان طور که احتمالاً بدانید سالانه تصادفات بسیاری در سراسر دنیا رخ می دهد که آمار این تصادفات در کشور ما ایران نیز بسیار بالاست. در میان این تصادفات بیشترین صدمه و آسیب را بچه ها و نوزادان می بینند که از توان و استقامت بدنی کمتری برخوردارند و به دلیل وزن کم بسیار راحت تر در هنگام تصادف به این طرف و آن طرف پرتاب می شوند.

مطمئناً شما نیز جان و سلامت فرزندان خود را ارزشمندتر از جان و سلامت خود می دانید و بارها خود را برای حفظ سلامتی آن ها به زحمت انداخته اید.

یکی از محصولاتی که خوشبختانه از چند سال قبل برای جلوگیری از این صدمات احتمالی طراحی و فراوریشده اند جایگاه ماشین کودک و نوزاد هستند که امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا استفاده از آن ها اجباری است. امیدواریم که این قانون ارزشمند در کشور ما نیز اجرا شود.

جایگاه ماشین ها به شکلی طراحی شده اند که از صدمه دیدن کودک در هنگام تصادف تا مقدار زیادی جلوگیری نمایند.

جایگاه های ماشین در چند مدل فراوری می شوند؟

جایگاه ماشین ها در دو مدل نوزادی و کودک فراوری می شوند که مدل های نوزادی دو حالت کلی دارند حالت اول این است که در ماه های نخست نوزاد به همراه جایگاه رو به روی جایگاه قرار می گیرد و در ماه های بعد پشت به جایگاه قرار می گیرد که این جایگاه ها یک میزان سایز و وزن معین را تحمل می نمایند و بعدازآن باید جایگاه را تغییر دهید.

جایگاه ماشین های کودک نیز برای نوزاد قابل استفاده نیستند و حدوداً از دوسالگی تا 12 سالگی قابل استفاده است و فقط در مدل پشت به جایگاه نصب می شوند.

جایگاه ماشین ایرانی بخریم یا خارجی؟

این تصمیم به عوامل مختلفی بازمی شود که یکی از آن ها بودجه شما برای خرید جایگاه ماشین کودک است. اگر بودجه شما بالای 1 میلیون تومان باشد می توانید گزینه های خارجی را نیز مدنظر قرار دهید.

جایگاه ماشین های ایرانی نیز از حدود 500 هزارتومان آغاز می شوند.

کیفیت مدل های خارجی تا حدودی بهتر است اما مدل های ایرانی می توانند تضمین تعمیر یا تعویض برای شما داشته باشند.

جایگاه ماشین ایزوفیکس دار چیست؟

ایزوفیکس یک سیستم جدید است که از چند سال قبل در بیشتر مدل های جایگاه ماشین کودک خارجی قرار داده شده که نصب جایگاه را بسیار راحت تر می نماید و از ایمنی بیشتری نیز برخوردار است البته این موضوع که اتومبیل شما هم قابلیت نصب ایزوفیکس را داشته باشد مهم است.

بهترین فروشگاه اینترنتی خرید جایگاه ماشین کجاست؟

خوشبختانه امروزه باوجود فروشگاه های اینترنتی حق انتخاب ما برای خرید محصولات مختلف مانند جایگاه ماشین نوزاد نیز بیشتر شده است.

فروشگاه های حضوری و اینترنتی زیادی وجود دارند که البته باید بتوانیم معتبرترین و منصف ترین آن ها را قبل از خرید شناسایی کنیم.

البته با توجه به شرایط موجود و خطر ویروس کرونا بهترین گزینه این است که از فروشگاه های اینترنتی خرید کنید.

دو فروشگاه معتبر اینترنتی معتبر در ایران فروشگاه های دیجی کالا و مادرآن هستند که اولی را می توان عظیم ترین فروشگاه کشور دانست.

فروشگاه مادرآن نیز به صورت تخصصی درزمینهٔ فراوری و عرضه محصولات مادر و نوزاد یا همان سیسمونی فعالیت می نمایند.

تفاوت این دو مجموعه در این است که احتمالاً در فروشگاه مادرآن به دلیل تخصصی بودن آن بتوانید جایگاه ماشین نوزاد خود را با قیمتی مناسب تر خریداری و در زمان کمتری دریافت کنید.

در متن قبلی نیز درباره خرید اسباب بازی نوزاد صحبت کردیم که پیشنهاد می کنیم حتماً مطالعه کنید.

چند برند معروف ایرانی و خارجی جایگاه ماشین کودک و نوزاد:

همان طور که گفتیم این محصولات توسط برندهای مختلفی اقدام به فراوری این محصول نموده اند که بعضی از آن ها معتبر هستند و محصولات باکیفیتی را فراوری نموده اند و بعضی دیگر نیز چندان باکیفیت نیستند.

در این بخش تعدادی از برندهایی که در کشور ما فراوری نموده و یا وارد می شوند را برای شما آورده ایم.

چیکو، بی بی فور لایف، ایونفلو، گراکو، هوک را می توان از برندهای خارجی خوب در ایران دانست.

و برندهای بی بی لند، دلیجان و... نیز جزو برندهای ایرانی جایگاه ماشین کودک محسوب می شوند.

انتهای رپرتاژ آگهی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 50746

به "معرفی جایگاه ماشین کودک و نوزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جایگاه ماشین کودک و نوزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید