مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودروهای جدید تویوتا ویژه المپیک توکیو تا مقاومت عجیب گوشی ردمی نوت 8

به گزارش مهسان بلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودروهای جدید تویوتا ویژه المپیک توکیو تا مقاومت عجیب گوشی ردمی نوت 8

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

المپیک و پارالمپیک سال آینده در توکیو برگزار می گردد و گروه خودروسازی تویوتا در نظر دارداستقرار گسترده ای از وسایل نقلیه ای که با باتری و برق کار می نمایند در این مراسم داشته باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگرچه توجه اغلب هواداران گوشی های ردمی به سمت سری نوت 8 جلب شده است، اما مدیربرند هواوی در خبری جدید اعلام نموده که قرار است ردمی k30 از اتصال 5G پشتیبانی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سازمان فضایی امریکا (ناسا) ادعای اقدام مجرمانه در ایستگاه فضایی بین المللی خود را آنالیز می نماید.بر اساس این اتهام یک فضانورد زن به نام آن مک کلین در ایستگاه فضایی ناسا اقدام به ورود به حساب بانکی شریک زندگی سابق خود نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

محققان با آنالیز الگوهای رفتاری بچه ها به این نتیجه رسیده اند که بهتر است بچه ها با ربات ها از سنین پیش دبستانی در تعامل باشند. این موضوعی مهم است که اخیرا به شدت مورد توجه واقع شده است اما چرا؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک فیلم جدید از گوشی ردمی نوت 8 منتشر شده که حکایت از مقاومت عجیب این گوشی در برابر فشار و ضربه دارد. این نخستین باری نیست که مقاومت این گوشی مورد توجه واقع می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید ذهن بسیاری از افرادی که خبرهای حوزه فناوری را دنبال می نماید درگیر خبر آنالیز پیغام های کاربران فیس بوک توسط پیمانکاران شرکت های خصوصی باشد. اما جالب است بدانید نوع دیگری از این رفتار توسط شرکت اپل انجام می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: انتخاب
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16063

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودروهای جدید تویوتا ویژه المپیک توکیو تا مقاومت عجیب گوشی ردمی نوت 8" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودروهای جدید تویوتا ویژه المپیک توکیو تا مقاومت عجیب گوشی ردمی نوت 8"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید