ناچاریم تغییراتی ایجاد کنیم، از خارجی ها طلبکاریم نه بدهکار

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال سپاهان توانست در شانزده بازی از رقابت های لیگ برتر 31 امتیاز کسب کند تا شاگردان امیر قلعه نویی در رده دوم جدول قرار بگیرند و فاصله سه امتیازی با پرسپولیس که در صدر جدول قرار گرفته است پیدا کند. زردپوشان اصفهانی که با کمترین حاشیه برای رسیدن به قهرمانی می جنگند به احتمال فراوان تغییراتی را در لیست بازیکنان خود برای نیم فصل دوم خواهند داشت.

ناچاریم تغییراتی ایجاد کنیم، از خارجی ها طلبکاریم نه بدهکار

مسعود تابش در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن تایید این موضوع درباره آخرین شرایط این تیم، قرارداد با بازیکنان خارجی و همچنین عدم برگزاری بازی با استقلال تهران در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور صحبت کرد:

برای امینی متاثر هستیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ابتدای صحبت هایش راجع به درگذشت محمدرضا امینی دروازه بان پیشین سپاهان اصفهان صحبت کرد و گفت: او جزو بازیکنان تیم های پایه بود اما عملکرد خیلی خوبی داشت تا تقریباً یکی از آیندگان دروازه بانی ایران لقب بگیرد اما اجل مهلت نداد تا شاهد از دست رفتن یکی از عزیزانمان باشیم. من هم مثل خانواده سپاهان به شدت از این ضایعه ناراحت هستیم ولی ای کاش یک بار دیگر برای خودمان تلنگری باشد تا یاد عزیزانمان تا زمانی که زنده هستند بیفتیم.

تابش در پاسخ به این سوال که آیا در طول مدت بیماری اش یاریی از سوی باشگاه سپاهان انجام شد تاکید نمود: در جریان بیماری سخت او بودیم اما حقیقت این است تا جاییکه بنده اطلاع دارم خانواده ایشان مشکل اقتصادی نداشتند و تمام هزینه های درمان او را خانواده محترم و داغدار امینی پرداخت نموده بودند.

مقابل نفت آبادان بهترین هایمان را نداشتیم

وی درباره باخت چهار بر دو سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان گفت: در نیم فصل اول نشان دادیم که توانایی های خوبی در بحث فنی داریم. هر بازی برای تیمی همچون سپاهان حکم فینال را دارد تا در خاتمه بتواند به موفقیت برسد. در این بازی بهترین های خودمان نظیر امید نورافکن و محمد محبی را در اختیار نداشتیم. ضمن اینکه پورقاز و نقی زاده هم به دلیل مصدومیت در تیم حضور ندارند. اگر بخواهیم درباره نیم فصل صحبت کنیم باید بگویم از عملکرد راضی هستیم.

ناچار به جابجایی بازیکن هستیم

تابش درباره احتمال ایجاد تغییر در لیست بازیکنان سپاهان تاکید نمود: غرت پورقاز و نقی زاده به دلیل مصدومیتی که دارند بطور قطع نمی توانند ما را در نیم فصل دوم همراهی نمایند. به همین خاطر مجبور هستیم جانشینانی را برای آنها انتخاب کنیم. ناچار به ایجاد تغییرات هستیم. البته بازیکنان خیلی خوبی هم در اختیار داریم که در ادامه راستا قطعاً می توانند یاری نمایند.

هیچ چیز با پژمان منتظری قطعی نشده است

مدیرعامل سپاهان درباره نزدیک شدن این باشگاه به عقد قرارداد با پژمان منتظری توضیح داد: نه! هنوز هیچ چیز قطعی رخ نداده است. تا زمانیکه قراردادی را قطعی ندانیم آن را اعلام نمی کنیم. درباره تغییرات در لیست بازیکنان منتظر دیدگاه آقای قلعه نویی هستیم که بتوانیم بهترین تصمیم گیری را برای خرید بازیکن در نیم فصل انجام دهیم.

خارجی های تاریخ سپاهان زبانزد بودند

تابش درباره مسائل اخیر به وجود آمده در فوتبال ایران بابت قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی گفت: من درباره مسائل سایر باشگاه ها به خودم اجازه اظهارنظر نمی دهم. شاید لازم باشد تنها بعضی نکات را درباره باشگاه سپاهان بگویم.

مدیرعامل زردپوشان اصفهانی ادامه داد: در تاریخ فوتبال ایران بازیکنان خارجی اسم و رسم داری را به خدمت گرفتیم که به فوتبال ایران یاری کردند. مثال هایی نظیر آرمناک پطروسیان و لئون استپانیان داشتیم که بدون هیچ مسئله ای آمدند و یاری کردند. به همین خاطر آنها زبانزد فوتبالدوستان ایرانی شدند.

CAS گفت سپاهان هیچ مسئله ای حقوقی ندارد

وی در ادامه راجع به قراردادهایی که با خارجی های سپاهان عقد می گردد گفت: یادم می آید حدود دو سال پیش کارشناسان حقوقی فیفا و قضات دادگاه بین المللی ورزش به تهران آمدند تا کارگاه آموزشی برگزار نمایند. تنها باشگاهی که به گفته همان مسئولان CAS مشکل نداشت سپاهان بود اما در آن کارگاه، باشگاه های بدهکار نبودند و ما حاضر بودیم.

نه تنها بدهکار نیستیم بلکه طلبکاریم

تابش تاکید نمود: برونو سزار از ما شکایت کرد. در فیفا محکوم شدیم اما تقاضای بازنگری در حکم کردیم. وکیل سوئیسی هم انتخاب کردیم تا پرونده را آنالیز کند. خوشبختانه حکم نهایی که CAS صادر کرد به نفع سپاهان بود تا حالا ما از برونو طلبکار شویم. ضمن اینکه فیفا هنوز نتوانسته راهی برای پرداخت مطالبات باشگاه بابت این موضوع و بحث حضور احسان حاج صفی به دلیل حضور در جام جهانی 2018 پیدا کند. در واقع ما طلبکار هستیم و می خواهیم راهی را برای دریافت این پول پیدا کنیم.

مجله دیتاپد: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

تفطن: تفطن: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

مجله آراد: مجله آراد: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31557

به "ناچاریم تغییراتی ایجاد کنیم، از خارجی ها طلبکاریم نه بدهکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناچاریم تغییراتی ایجاد کنیم، از خارجی ها طلبکاریم نه بدهکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید