نظر پزشک کاخ سفید درباره قرنطینه خانگی و تست کرونای ترامپ

به گزارش مهسان بلاگ، پزشک کاخ سفید با انتشار بیانیه ای بیان کرد، رئیس جمهور هفته گذشته با دو فرد مشکوک ملاقات داشته، اما نیازی به تست کرونا و قرنطینه خانگی وی نیست.

نظر پزشک کاخ سفید درباره قرنطینه خانگی و تست کرونای ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پزشک کاخ سفید گفت که دونالد ترامپ با دو فرد که بعداً آزمایش کرونای آن ها مثبت بوده است روبرو شده است، اما با این حال ترامپ نیازی به تست دادن ندارد و همچنین نیازی به قرنطینه او نیست.

ترامپ هفته گذشته با دو فرد مشکوک به ویروس کرونا ملاقات نموده بود، از جمله معاون رئیس جمهور برزیل که گفته شده آزمایش کرونای وی مثبت شده است.

دکتر شان کولنی پزشک کاخ سفید در این زمینه طی بیانیه ای گفت: مصافحه های رئیس جمهور با خطر پایین بود و نیازی به قرنطینه خانگی رئیس جمهور نیست.

وی در این بیانیه اضافه کرد: تماس ترامپ با فرد اول خیلی محدود بود (در حد عکس دریافت و دست دادن). تماس ترامپ با فرد دوم کمی نزدیک تر بود، اما همه این مراودات زمانی صورت گرفته که آن ها هیچ علائمی از کرونا نداشته اند.

ترامپ در کنفرانس خبری آدینه شب گفته بود که بزودی برای آنالیز اینکه آیا این بیماری را گرفته یا نه آزمایش خواهد داد.

پیش از این بعضی رسانه های آمریکایی از احتمال ابتلای دونالد ترامپ به کرونا و جلسه اضطراری کاخ سفید برای آنالیز این موضوع خبر داده بودند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 39736

به "نظر پزشک کاخ سفید درباره قرنطینه خانگی و تست کرونای ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر پزشک کاخ سفید درباره قرنطینه خانگی و تست کرونای ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید