نظمی: تأییدیه پرداخت کنستانت و پاتریک آمده، در انتظار استوکس هستیم، به رأی فروزان اعتراض می کنیم

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: در بحث پرداخت مطالبات مسئله ای نیست و پول به حساب افراد ریخته شده و فقط منتظر دریافت تأییدیه هستیم.

نظمی: تأییدیه پرداخت کنستانت و پاتریک آمده، در انتظار استوکس هستیم، به رأی فروزان اعتراض می کنیم

جمشید نظمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره آخرین شرایط پنجره جابجاییی باشگاه تراکتور گفت: کارهای اداری در حال اجرا است. مطالبات پرداخت شده و فیفا در حال استعلام است تا تأییدیه نهایی را بدهد. شنبه و یکشنبه اروپا تعطیل بوده و فکر می کنم به همین علت کمی این فرایند طول کشیده است.

شنیده می گردد تأییدیه پرداخت کنستانت و پاتریک صادر شده و فقط بحث استوکس به جای مانده است. وی در واکنش به طرح این سؤال گفت: اسناد پرداختی ما موجود است. در بحث پرداخت مسئله ای نیست و پول به حساب افراد ریخته شده و فقط تأیید مانده است. تأیید کنستانت و پاتریک آمده و منتظر تأیید استوکس هستیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در واکنش به این موضوع که این باشگاه وعده داده بود پنجره جابجاییی سه روز پس از پرداخت مطالبات باز گردد اما این اتفاق رخ نداده و باعث واکنش طرفداران تبریزی در فضای مجازی شده است، اسم کرد: از لحاظ قانونی این حرف را زده بودیم. حالا اینکه چرا طرف مقابل ظرف سه روز تأییدیه را ارسال ننموده به باشگاه مربوط نمی گردد، فیفا در این شرایط خودش اقدام و پنجره جابجاییی تراکتور را باز می نماید. مهم این بود باشگاه به تعهدات خودش عمل کند که این رخ داده است. حالا سه روز طول بکشد یا پنج روز دست ما نیست.

نظمی ادامه داد: به نظر من چون شنبه و یکشنبه تعطیل بوده این وقفه ایجاد شده است. اینطور نیست که باشگاه به وعده های خودش عمل ننموده باشد. باشگاه به وظیفه خودش عمل نموده و پیگیر باز شدن پنجره جابجاییی است.

وی در خصوص اینکه علاوه بر پرونده های خارجی باشگاه تراکتور باید مطالبات داخلی خود را هم برای باز شدن پنجره جابجاییی پرداخت کند، گفت: پرونده های داخلی کمتر است و در حال مذاکره هستیم. مهم پرونده های خارجی بود که حجم شان زیاد بود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره محکومیت تازه باشگاه تراکتور در پرونده محسن فروزان گفت: این رأی قابل اعتراض است و حتماً به آن اعتراض خواهیم کرد. از نظر ما این رأی ایراد دارد.

نظمی در خصوص اردوی تیم تراکتور در تهران و اینکه آیا باشگاه در جابجایی فعالیت تازهی خواهد داشت یا خیر، اسم کرد: کادرفنی از اردو رضایت داشت. بازی تدارکاتی و اردوها برای پیدا کردن نقص ها و معایب تیم است. کادرفنی ما هم در پی هماهنگی بیشتر تیم بود. چهار جای خالی در فهرست بزرگسالان داریم و اگر احتیاج باشد در جابجایی فعالیت می کنیم. نقص آنچنانی در تیم نداریم ولی همانطور که گفتم اگر احتیاج باشد بازیکن می گیریم که البته برای این کار هم زمان داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 98209

به "نظمی: تأییدیه پرداخت کنستانت و پاتریک آمده، در انتظار استوکس هستیم، به رأی فروزان اعتراض می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظمی: تأییدیه پرداخت کنستانت و پاتریک آمده، در انتظار استوکس هستیم، به رأی فروزان اعتراض می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید