نقشه یحیی گل محمدی برای پرسپولیس ، الهلال

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: پرسپولیس 24 مهرماه در عربستان به مصاف الهلال این کشور می رود تا ملاقات حساسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. این بازی در حالی برگزار می گردد که رقابت های لیگ برتر ایران برخلاف لیگ عربستان، هنوز آغاز نشده و دردسر هایی برای پرسپولیس به همراه داشته است.

نقشه یحیی گل محمدی برای پرسپولیس ، الهلال

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، این اواخر، جدی ترین مشکل تیمش را نداشتن بازی رسمی توصیف نموده، ولی به نظر می رسد همین مورد تبدیل به حربه ای برایش شده تا عربستانی را گمراه کند. یحیی گل محمدی حالا همان کاری را با الهلال می نماید که استقلال تاجیکستان پیش از این برای پرسپولیس نموده بود: مخفی کاری!

پرسپولیسی ها تا پیش از بازی با الهلال سه بازی تدارکاتی در دستور کار گذاشته اند که 2 تای اول برابر پیکان و شهرداری آستارا را برگزار نموده و جدی ترین آن ها مقابل سپاهان در پیش است. نکته مهم اینکه با اصرار یحیی گل محمدی در 2 بازی اول خبری از ترکیب پرسپولیس به رسانه ها نرسیده و بازی پشت در های بسته برگزار شده است. طبیعی است که این فرمول برای بازی با سپاهان که اسم شده روز 16 مهر قرار است برگزار گردد رعایت گردد.

شاید الهلالی ها برای شناخت پرسپولیس احتیاج به واکاوی چندانی نداشته باشند و به مرور بازی اخیر این تیم برابر استقلال تاجیکستان در یک هشتم نهایی بپردازند، ولی مساله مهمی که اتفاق افتاده این است که یحیی در آن بازی با سیستمی متفاوت از آن چیزی که از پرسپولیس انتظار می رفت به میدان رفت. معین نیست آنهم جزئی از برنامه های گل محمدی بوده یا خیر، ولی هرچه که بود معینا تصویری از برنامه های پرسپولیس به ویژه در بخش هجومی ارائه نکرد. در آن ملاقات علاوه بر نیمکت نشینی عیسی آل کثیر، پرسپولیس با یک مهاجم به میدان رفت و از معدود دفعاتی بود که احسان پهلوان هم از ابتدا در ترکیب نداشت. موضوع دیگر استفاده از بازیکنان تازه است که مثل بسیاری از علاقمندان به فوتبال در ایران، قاعدتا الهلالی ها هم نمی توانند به طور 100 درصد مطمئن شوند که کدام یک از آن ها قرار است در ترکیب قرار بگیرد.

با وجود آنکه می گردد حدس زد به غیر از رضا اسدی دیگر خرید های تازه پرسپولیس همچنان شانسی برای بازی در ترکیب اصلی نداشته باشند، ولی علامت سوال بزرگ می تواند سیستم پرسپولیس برای بازی با الهلال باشد؛ اینکه یحیی با 2 مهاجم آغاز می نماید و عیسی از ابتدا در ترکیب قرار می گیرد یا بازیکنی دیگر، سوالی است که می تواند تمرکز الهلال را در کنار ابهام درباره وینگر های پرسپولیس، به هم بریزد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 97666

به "نقشه یحیی گل محمدی برای پرسپولیس ، الهلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه یحیی گل محمدی برای پرسپولیس ، الهلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید