نمایشگاه کتاب کرمانشاه 18 آذر برپا می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برپایی پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه از 18 آذر سال جاری اطلاع داد.

نمایشگاه کتاب کرمانشاه 18 آذر برپا می گردد

سیروس کاظمی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به برپایی سالانه نمایشگاه بزرگ کتاب در کرمانشاه، گفت: سال جاری نیز این نمایشگاه از 18 آذر در کرمانشاه برپا می گردد.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در بحث مکان برگزاری این نمایشگاه ایجاد شده، گفت: برنامه زمانبندی برپایی نمایشگاه ها در محل نمایشگاه بین اللملی کرمانشاه-انتهای پارک شاهد- تدوین شده و برای همین در جهت تامین مکان برپایی نمایشگاه با مشکل روبرو شدیم که رایزنی ها در این زمینه در حال اجرا است و امیدواریم این مشکل هرچه سریعتر مرتفع شده و بتوانیم نمایشگاه را 18 آذرماه در همین مکان برگزار کنیم.

کاظمی با اشاره به استقبال هرساله ناشران از نمایشگاه کتاب کرمانشاه، گفت: نمایشگاه کتاب کرمانشاه با توجه به استقبال گسترده مردم کتاب دوست و فرهنگ دوست کرمانشاه همیشه مورد توجه ناشران قرار داشته و بسیاری ناشران برتر کشور برای حضوردر این نمایشگاه اعلام آمادگی می نمایند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز ثبت نام ناشران برای حضور در این نمایشگاه به وسیله سامانه کشوری موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در حال اجرا است و ناشران کرمانشاهی نیز می توانند برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام نمایند.

کاظمی در مورد عرضه کتابهای جدید الانتشار در این نمایشگاه، گفت: بر اساس قانون نمایشگاه های کتاب، کتاب هایی که از تاریخ انتشار آنها بیش از شش سال گذشته باشد در نمایشگاه پذیرش نمی شوند و تمام نظارت ها به کار گرفته می گردد تا بتوانیم کتابهای جدید الانتشار را به نمایشگاه بیاوریم.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه سال گذشته با حضور بیش از 500 ناشر و عرضه بیش از 100 هزار عنوان کتاب برپا و پرونده فروش آن طی شش روز برپایی این نمایشگاه، با رقم 2.5 میلیارد تومان بسته شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 24087

به "نمایشگاه کتاب کرمانشاه 18 آذر برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه کتاب کرمانشاه 18 آذر برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید