نکاتی که هنگام خرید شوفاژ برقی باید بدانید

به گزارش مهسان بلاگ، روزهای پاییزی در راه است و بسیاری از افراد به استفاده از سیستم های گرمایشی یا گرمایش مکمل روی می آورند. خوشبختانه سیستم های مختلفی طراحی شده اند که شما می توانید از آن ها بهره ببرید که در میان این سیستم ها، نام شوفاژهای برقی نیز به چشم می خورد. شکی نیست که استفاده گهگاه از شوفاژ برقی می تواند راهی سریع و آسان برای گذراندن یک شب گرم در فصل سرد باشد، به خصوص اگر به طور منطقی به بخاری و شوفاژ نزدیک نبوده و اتاق هم خیلی بزرگ نباشد!

نکاتی که هنگام خرید شوفاژ برقی باید بدانید

اگر قصد دارید از گرمایش مطبوع رادیاتور برقی بهره برداری کنید، به شما پیشنهاد می کنیم این نکات مهم برای خرید شوفاژ برقی را بدانید.

نکات مهم خرید شوفاژ برقی

همه ما با سیستم گرمایشی شوفاژ آشنا هستیم، اما شوفاژ برقی چیست و چگونه کار می نماید؟

شوفاژ برقی یا رادیاتورهای برقی یکی از انواع سیستم های گرمایشی محبوب می باشند که می توانند در گرم کردن فضا به طور کارآمدی عمل نمایند. این سیستم های گرمایشی که در ظرفیت های مختلف فراوری می شوند، ایمنی بالایی دارند و می توانند به راحتی مورد بهره برداری قرار گیرند، از طرفی، بی صدا بودن آن ها، آرامش محیط را بر هم نمی زند و می توانند در فضاهای مختلفی کاربرد داشته باشند.

ظاهر کلی شوفاژ برقی شبیه به رادیاتور است اما با این تفاوت که به جای چرخش آب، درون رادیاتورهای برقی از روغن پر شده است. از سویی درون این رادیاتورها المنت هایی قرار گرفته که با استفاده از انرژی الکتریکی روغن را گرم نموده سپس آن را در پره های رادیاتور حرکت می دهد و سبب گرم شدن محیط می گردد. جالب اینجاست که روغن های به کار گرفته شده در این شوفاژها نمی سوزند و به سبب دائمی بودنشان، احتیاجی به تعویض ندارند. از نظر ایمنی، این دستگاه را می توانیم ایمن تر از بخاری های برقی بنامیم، اما به سبب مصرف برق بالا، بهتر است در فضاهای کوچک تا متوسط مورد استفاده قرار گیرند.

مزایای شوفاژ برقی

شوفاژهای برقی برای اتاق های کوچکی که به گرمای دائمی بدون احتیاج به مراقبت احتیاج دارند، بسیار مفید خواهند بود؛ چرا که همانند بخاری های برقی، تهدیدی برای ایمنی محیط محسوب نمی شوند.

از طرفی، سطح شوفاژهای برقی به اندازه بخاری های برقی داغ و سوزاننده نمی گردد و گرمای مطلوبی را ساطع می نمایند.

در ضمن خوب است بدانید که برای پخش و توسعه هوای گرم درون فضا، می توان از انواع فن دار شوفاژها یا رادیاتورهای برقی استفاده نمود تا هوای گرم به خوبی در محیط توزیع گردد.

معایب رادیاتورهای برقی

عملکرد رادیاتورهای برقی معمولا به صورت کانوکشن است، بنابراین برای گرم کردن یک اتاق نسبت به بخاری های دیگر با فن و با ظرفیت مشابه، در صورت فن دار نبودن شوفاژ برقی مدت زمان بیشتری ضروری است.

از طرف دیگر اگر هوا زیاد در جریان نباشد (برای مثال، اگر در حال خواندن یا تماشای تلویزیون هستید و هوای محیط کاملا ساکن باشد)، ممکن است گرما به خوبی در هوا توزیع نشده و بخش هایی در اتاق همچنان سرما احساس گردد.

در نهایت باید بگوییم که شوفاژ یا رادیاتور برقی به خصوص نوع فن دار آن می تواند انتخاب مناسبی در میان انواع سیستم گرمایش تکمیلی باشد و فضاهای کوچک و متوسط را به خوبی گرم کند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت دماتجهیز، با خرید یک شوفاژ برقی اصل و اورجینال، از گرمای مطبوع این دستگاه استفاده نموده و روزها و شب های سرد زمستانی را، آب و هوای مطلوب و گرم بهاری بخشید.

سخن آخر

شما عزیزان با مراجعه به وب سایت دماتجهیز می توانید انواع تجهیزات گرمایش از جمله شوفاژ و رایاتور برقی را بصورت اینترنتی، با امکان ارسال سریع، 7 روز ضمانت بازگشت کالا، تضمین بهترین قیمت، تضمین اصالت و گارانتی کالا، و با استفاده از شرایط فروش اقساطی خریداری نمائید.

خریداران می توانند به راحتی بدون داشتن ضامن و دسته چک، از امکان خرید اقساطی کلیه کالاهای ارائه شده در سایت استفاده نمایند. در دماتجهیز برای خرید محصولات مورد احتیاجتان، احتیاجی به پیش پرداخت، ارائه گواهی کسر از حقوق و یا چک کارمندی ندارید، اگر نتیجه اعتبار سنجی شما مثبت باشد، می توانید کالای خود را به صورت اقساط خریداری نمایید.

اگر سوالی دارید؟ به صفحه فروش اقساطی دماتجهیز مراجعه نمایید و پاسخ تمام سوالات خود را بیابید.

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 17064

به "نکاتی که هنگام خرید شوفاژ برقی باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی که هنگام خرید شوفاژ برقی باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید