هاشمی: بهتر است فدراسیون والیبال لیگ 99 را به صورت متمرکز برگزار کند، تکلیف جام باشگاه های آسیا مشخص نیست

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا گفت: هنوز برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا مشخص نشده و منتظر خبر کنفدراسیون والیبال آسیا در این هستیم.

هاشمی: بهتر است فدراسیون والیبال لیگ 99 را به صورت متمرکز برگزار کند، تکلیف جام باشگاه های آسیا مشخص نیست

مریم هاشمی درباره سرنوشت مسابقات جام باشگاه های آسیا به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: این رقابت ها قرار است اردیبهشت ماه برگزار شود، اما هنوز خبری مبنی بر لغو یا تعویق مسابقات اعلام نشده و ما منتظر خبر جدید هستیم. به نظرم اگر مسابقات را برگزار کنند، زودتر از شهریور یا مهرماه نخواهد بود و در این چند ماه مسابقه ای برگزار نمی شود.

وی درباره شرایط تمرینی تیمش گفت: خوشبختانه بازیکنان تیم ما ملی پوش هستند و هر کدام تمریناتی را در منزل انجام می دهند، اما کار با توپ ندارند. بنابراین از لحاظ بدنسازی در شرایط خوبی هستند، اما تمرین تاکتیکی و کار با توپ ندارند.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره تغییر مدیریت باشگاه و ادامه همکاری سایپا در ورزش بانوان گفت: منتظر بازگشایی اماکن و اداره ها هستیم تا با حبیب کاشانی درباره ادامه همکاری با سایپا صحبت کنیم. از طرف دیگر اصلاً مشخص نیست مسابقات لیگ باشگاهی برگزار شود. هنوز 30 درصد مطالبات مان را دریافت نکرده ایم و سرپرست تیم پیگیر دریافت طلب ما از باشگاه است.

هاشمی در خاتمه پیشنهادی به فدراسیون والیبال داد و گفت: به نظر من فدراسیون به باشگاه ها اعلام کند که مسابقات لیگ 99 بانوان به صورت متمرکز برگزار می شود تا با این کار به تیم ها کمک شود و هزینه های آنها کاهش یاید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 45756

به "هاشمی: بهتر است فدراسیون والیبال لیگ 99 را به صورت متمرکز برگزار کند، تکلیف جام باشگاه های آسیا مشخص نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: بهتر است فدراسیون والیبال لیگ 99 را به صورت متمرکز برگزار کند، تکلیف جام باشگاه های آسیا مشخص نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید