هر آنچه درباره ال جی Wing می دانیم؛ گوشی مجهز به نمایشگر چرخان

به گزارش مهسان بلاگ، تقریبا تمام گوشی های پرچم داری که طی چند سال گذشته عرضه شده اند را می توان به عنوان ساندویچ شیشه ای توصیف کرد. این عنوان به گوشی هایی اطلاق می گردد که از بدنه شیشه ای بهره می برند. با وجود اینکه در این بین طراحی های نوآورانه ای عملی شده، ولی در هر صورت طراحی کلی آن ها شباهت زیادی به یکدیگر دارند. در این میان، قرار است ال جی با یک گوشی موسوم به Wing طرح نوآورانه ای را عملی کند.

هر آنچه درباره ال جی Wing می دانیم؛ گوشی مجهز به نمایشگر چرخان

ال جی Wing نام مستعار گوشی جدید این شرکت است که از نمایشگر چرخان بهره می برد. این رویکرد به کاربران اجازه می دهد که نمایشگر اصلی را به صورت افقی قرار دهند و در زیر آن هم نمایشگر کوچک تری دیده می گردد. روی هم رفته این گوشی طراحی عجیب و غریبی دارد ولی ال جی می خواهد آن را روانه بازار کند.

گفته می گردد این گوشی در امسال میلادی به دست کاربران خواهد رسید. اما در هر صورت در خصوص این گوشی چه اطلاعاتی داریم؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم.

نام نهایی و تاریخ عرضه ال جی Wing

تا جایی که می دانیم، ال جی Wing فعلا نام مستعار یا موقتی این گوشی است. احتمال عرضه این گوشی با چنین نامی بسیار پایین است زیرا شرکت های سازنده به ندرت از همان نام مستعار برای محصول نهایی استفاده می نمایند.

با این وجود، باید خاطرنشان کنیم ال جی با عرضه گوشی Velvet نشان داد که رویکرد مربوط به نام گذاری گوشی های خود را تغییر داده است. با در نظر دریافت این موضوع، شاید در نهایت شاهد عرضه ال جی Wing با همین نام باشیم. اما در خصوص تاریخ معرفی این گوشی چه می توان گفت؟

هنوز گزارش موثقی در این رابطه مطرح نشده ولی بعضی شایعات خبر از معرفی این گوشی در ماه اکتبر می دهند. باید خاطرنشان کنیم در این ماه هر ساله چندین گوشی مختلف رونمایی می گردد و به همین خاطر انتخاب این ماه منطقی به نظر می رسد.

نمایشگر چرخان ال جی Wing

اگر تصور یک گوشی مجهز به نمایشگر چرخان برای شما سخت است، می توانید به تصویر ایجاد شده در بخش بالایی این مطلب نگاهی بیندازید. این عکس، شکل و شمایل احتمالی گوشی ال جی Wing در حالت باز شده را به تصویر می کشد. در حالت بسته هم به احتمال زیاد مشابه گوشی های معمولی ولی با ضخامت بسیار بیشتر خواهد بود.

زمانی که به اصطلاح می خواهید این گوشی را باز کنید، می توانید نمایشگر متحرک را در جهت یا خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. با این کار، نمایشگر کوچک تر زیر صفحه نمایش اصلی نشان داده می گردد.

سال ها قبل چندین گوشی با چنین رویکردی روانه بازار شده اند. به عنوان مثال در ادامه می توانید طراحی سه گوشی قدیمی مبتنی بر نمایشگر چرخان را مشاهده کنید.

به گزارش ET News، نمایشگر ثانویه که در زیر صفحه نمایش اصلی واقع شده است، احتمالا از نسبت تصویر 1:1 بهره می برد. گفته می گردد نمایشگر چرخان این گوشی دارای اندازه 6.8 اینچی است و این یعنی با گوشی بسیار بزرگی سروکار داریم. همچنان با توجه به وجود دو نمایشگر و مکانیسم لولای نمایشگر، باید انتظار وزن بالایی هم داشته باشیم.

مشخصات سخت افزاری

طبق گزارش ET News، ال جی Wing از همان تراشه گوشی ال جی Velvet بهره می برد که اسنپ دراگون 765 است. این یعنی گوشی Wing از فناوری 5G پشتیبانی می نماید ولی در هر صورت نسبت به گوشی های پرچم دار مجهز به تراشه اسنپ دراگون 865 حرف کمتری برای گفتن خواهد داشت.

به غیر از این، اطلاعات موثق دیگری در خصوص مشخصات این گوشی منتشر نشده است. با توجه به اینکه این یک گوشی منحصر به فرد محسوب می گردد، چندان نمی توان با قاطعیت در خصوص آن برآورد کرد. به عنوان مثال، ظرفیت باتری چنین گوشی هوشمندی چقدر خواهد بود؟ احتمالا هم لولای این گوشی فضای قابل توجهی را اشغال می نماید و بنابراین ال جی نمی تواند از باتری چندان بزرگی استفاده کند.

در خصوص نمایشگر ثانویه هم نکات مبهم زیادی وجود دارد. ال جی از تعبیه چنین نمایشگری چه هدفی را دنبال می نماید؟ شاید ال جی می خواهد با تعبیه دو نمایشگر، تعامل کاربر با اپلیکیشن ها را جذاب تر کند. در هر صورت در حال حاضر می توانیم در خصوص این گوشی صرفا حدس و گمان هایی را مطرح کنیم. به عنوان مثال، شاید هنگامی که مشغول تماشای ویدیو یوتیوب در حالت افقی نمایشگر اصلی هستید، از نمایشگر ثانویه برای نوشتن کامنت بهره ببرید یا همزمان با دیدن ویدیو بتوانید کارهای دیگری را انجام دهید.

قیمت و تاریخ عرضه

با توجه به اینکه این گوشی احتمالا در ماه اکتبر 2020 معرفی می گردد، پس احتمالا برای فصل تعطیلات کریسمس روانه بازار خواهد شد. اگرچه این احتمال هم وجود دارد این گوشی دیرتر از این تاریخ حتی در سال 2021 در قفسه فروشگاه ها قرار بگیرد.

در خصوص قیمت هم به دلیل اینکه نمونه مشابه این گوشی در بازار وجود ندارد، حتی نمی توانیم قیمت آن را حدس بزنیم. با توجه به اینکه ال جی Wing یک گوشی تاشو نیست، پس می توانیم امیدوار باشیم که نسبت به گوشی هایی مانند مورد 1400 دلاری گلکسی Z Flip قیمت مناسب تری داشته باشد. با این حال، ساخت چنین گوشی هوشمندی مطمئنا ارزان نخواهد بود و باید ببینیم ال جی چه قیمتی برای آن مشخص خواهد نمود.

مرگ گوشی های سری G ال جی؛ خداحافظی با مجموعه گوشی های نوآورانه

منبع: Android Authority

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 55068

به "هر آنچه درباره ال جی Wing می دانیم؛ گوشی مجهز به نمایشگر چرخان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه درباره ال جی Wing می دانیم؛ گوشی مجهز به نمایشگر چرخان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید