هر اسنپی که می گیرید، 40 درصد به جیب سرمایه گذارِ سعودی و امارات می رود!

به گزارش مهسان بلاگ، اسنپ بزرگترین خدمات تاکسی اینترنتی کشور است و در همه جای ایران می توان رد پای آن را پیدا کرد. اما سوالی که تا به امروز همیشه مجهول مانده این است که سهامداران آن، چه افراد، چه شرکت هایی و از کدام کشورها هستند؟

هر اسنپی که می گیرید، 40 درصد به جیب سرمایه گذارِ سعودی و امارات می رود!

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور طی هفته گذشته در جریان حضور در برنامه تلویزیونی تهران 20 در شبکه 5 سیما به موضوعی که از همان ابتدای فعالیت اسنپ و گسترش آن در کشور همیشه مجهول بوده اشاره کرده و گفت: در برنامه هایی که خدمات مبتنی بر شبکه را به صورت مشاغل دیجیتال ارائه می نمایند، زمانی که داده های فراوری شده ناشی از فعالیت آن ها باید در داخل از کشور ذخیره گردد و اگر شاهد خروج آن ها به دلیل اینکه سرمایه گذار خارجی است و یا هر دلیل دیگری در پشت آن باشد، یک تهدید است.

تهدید بودن فعالیت اسنپ از دید رئیس سازمان پدافند غیرعامل به دلیل خارجی بودن بعضی از سهامداران آن ذکر شده است، ولی به راستی ترکیب سهامداران این شرکت به چه صورت است و پشت تجارت میلیاردی این شرکت، چه افرادی قرار دارند؟

یکی از کاربران توئیتر درباره این موضوع نوشت:

سهامداران اسنپ 60 درصد ایرانسل، 30درصد یک شرکت آلمانی متعلق به 2 عربستانی، 10 درصد هم هایپراستار که متعلق به یک اماراتی هست. به زبان ساده هر اسنپی که میگیرین 40درصدش میرود به جیب سرمایه گذار عربستانی و اماراتی

وی در ادامه منبع خبر را هم منتشر کرد:

خدمت شما اسکرین شات خبر به همراه لینک خبر که در آن فیلم صحبت های مدیر اسنپ در این رابطه موجود است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 26513

به "هر اسنپی که می گیرید، 40 درصد به جیب سرمایه گذارِ سعودی و امارات می رود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر اسنپی که می گیرید، 40 درصد به جیب سرمایه گذارِ سعودی و امارات می رود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید