هشدار پلیس به برهم زنندگان امنیت در چهارشنبه آخر سال

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس پلیس تهران عظیم با اشاره به راه اندازی چهار قرارگاه، به برهم زنندگان امنیت در چهارشنبه آخر سال هشدار داد.

هشدار پلیس به برهم زنندگان امنیت در چهارشنبه آخر سال

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در گردهمایی معاونت های فرماندهی انتظامی تهران عظیم که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در تهران عظیم سالی پربرکت را پشت سر گذاشت، گفت: پنج درصد در حوزه کشفیات افرایش داشتیم و سال جاری 37 درصد افزایش کشفیات در حوزه مواد مخدر داشتیم.

رئیس پلیس پایتخت گفت: سال گذشته دو هزار 785 فقره شرارت داشتیم که سال جاری بیش از 800 مورد بوده که کاهش داشته است.

سردار رحیمی اضافه نمود: برای چهارشنبه آخر سال چهار قرارگاه فجر، فتح، نصر و رمضان راه اندازی شده است و نیروها در این قرارگاه ها آمادگی 100 درصد دارند.

وی با بیان اینکه هشدارهای لازم را به برهم زنندگان امنیت در تهران می دهم، گفت: اجازه هیچگونه تجمعی داده نخواهد شد.

سردار رحیمی همچنین گفت: سردار مهماندار رئیس پلیس راهور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا مدت دو هفته در منزل قرنطینه بوده اند و هم اکنون به عنوان اولین فرد در ناجا این ویروس منحوس را شکست داده و به محل کار خود بازگشته اند.

فرمانده انتظامی تهران عظیم با بیان اینکه چهار باند سرقت مسلحانه در چند روز گذشته دستگیر شدند، گفت: سکی از این باندها در پوشش اورژانس اجتماعی صاحب یک طلافروشی را به بهانه اینکه شما دچار ویروس کرونا هستند سوار ماشین کردند و پس از شرقت با آمبول هوا او را به قتل رساندند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه تمامی سارقینی که به مرخصی آمدند در سه سطح تقسیم بندی و در اختیار کلانترها قرار می گیرند، گفت: تمامی این مجرمین تحت کنترل قرار خواهند گرفت.

سردار رحیمی گفت: طبق گزارشات به دلیل بی توجهی بعضی از شهرندان شرایط در تهران با توجه به ویروس کرونا خوب نیست؛ همه در معرض خظر هستند و باید با همکاری یکدیگر اجازه ندهیم دچار بحران شویم.

ریبس پلیس پایتخت با بیان اینکه ما به دنبال پلمب و یا ایجاد محدودیت نیستیم، گفت: خطر جدی است و باید همه با یکدیگر با این ویروس مقابله کنیم.

سردار رحیمی در پاسخ به سوالی خبرنگاری در مورد نظارت پلیس بر چرخه توزیع اقلام پزشکی گفت: شایعاتی در مورد اقلام پزشکی کشف شده در جامعه ایجاد شده بود؛ صورت جلسه تمامی اقلام پزشکی که توسط پلیس کشف شده وجود دارد و ما هیچگونه اجازه ای نداریم که حتی یک عدد از اقلام کشف شده را برداریم.

وی در مورد نظارت پلیس بر چرخه فراوری اعلام کرد: یک طرح بین پلیس، دادستانی و تعزبرات با موضوع پلیس امینت ایجاد شده است که بر تهیه فراوری و توزیع اقلام پزشکی نظارت خواهد داشت.

سردار رحیمی گفت: خوشبختانه بحث احتکار با توجه به کنترل ها کمتر شده است و احتکار به شدت کاهش پیدا نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 40103

به "هشدار پلیس به برهم زنندگان امنیت در چهارشنبه آخر سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلیس به برهم زنندگان امنیت در چهارشنبه آخر سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید