هیات اسکواش اصفهان قادر به تامین زمین برای رشته ورزشی اسکواش نیست

به گزارش مهسان بلاگ، رییس هیات اسکواش استان اصفهان گفت: ساخت و بهره برداری از یک قطعه زمین برای ورزش اسکواش(کورت) در شرایط کنونی دستکم 350 میلیون تومان هزینه دارد که تامین تمام آن به وسیله هیات میسر نیست.

هیات اسکواش اصفهان قادر به تامین زمین برای رشته ورزشی اسکواش نیست

بهزاد نویدنیا گفت: مبلغ 350 میلیون تومان جدای از قیمت زمین است و در صورت تامین نشدن زمین مورد احتیاج، هزینه به مراتب گران تر خواهد شد.

او اظهارداشت: احداث کورت های تازه و یا در شهرستان هایی که از این زیرساخت بی بهره اند به مساعدت فدراسیون، مشارکت نیکوکاران و تخصیص اعتبار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان احتیاجمند است.

رییس هیات اسکواش استان اصفهان ادامه داد: اکنون به غیر از شهرستان های اصفهان و آران و بیدگل دیگر نواحی از زمین اسکواش بی بهره اند، اما در عین حال علاقه مندان و استعداد هایی در این منطقه ها هستند که در صورت وجود کورت می توانند برای پشتوانه سازی تیم های استانی آموزش ببینند.

نویدنیا توضیح داد: این رشته قابلیت توسعه در تمام شهرستان های استان را دارد و می توان از آن به عنوان یک ورزش اصلی در مدارس نیز بهره برد که بر همین اساس استعدادیابی با مشارکت آموزش و پرورش نیز در حال اجرا است.

او افزود: در صورت موافقت سرمایه گذاران برای هزینه در این بخش و احداث کورت های تازه می توان شاهد رشد و توسعه رشته در شهرستان ها باشیم.

رییس هیات اسکواش استان اصفهان اعلام نمود: افزایش آمادگی جسمانی، استقامت بدن و بویژه بهبود انعطاف پذیری عضلات از جمله فواید این رشته است.

استان اصفهان با 28 شهرستان و افزون بر پنج میلیون و 300 نفر جمعیت، حدود 375 هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و 700 باشگاه دارد.

منبع:ایرنا

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109213

به "هیات اسکواش اصفهان قادر به تامین زمین برای رشته ورزشی اسکواش نیست" امتیاز دهید

1 کاربر به "هیات اسکواش اصفهان قادر به تامین زمین برای رشته ورزشی اسکواش نیست" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات اسکواش اصفهان قادر به تامین زمین برای رشته ورزشی اسکواش نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید