وزارت بهداشت با کمبود شدید نیرو روبرو است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دکتر حسن قاضی زاده ظهر یکشنبه در جریان بازدید از طرح های سلامت شهرستان اشنویه اظهارداشت: در حال حاضر در بخش نیروی انسانی به خصوص نیروی انسانی متخصص با کمبود نیرو روبرو هستیم و امیدواریم مجوزهای لازم برای جذب نیرو را سال جاری اخذ کنیم.

وزارت بهداشت با کمبود شدید نیرو روبرو است

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول سلامت، ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی از برنامه های اولویت دار وزارت بهداشت در سالجاری است اضافه نمود: در طول فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم نزدیک 25 هزار تخت بیمارستانی به تعداد تخت های بیمارستانی کشور اضافه نموده گردیده است.

قاضی زاده گفت: در این سفر به استان آذربایجان غربی قرار بود 108 پروژه بهداشتی در سراسر استان افتتاح گردد و به علت تعدد پروژه ها قرار است دوباره پنج شنبه به استان سفر کنم که تحول خوبی در بخش شاخص های بهداشتی و درمانی را در ماه های آتی شاهد خواهیم بود.

در ادامه دومین روز از سفر وزیر بهداشت به آذربایجان غربی پروژه طرح تحول سلامت با اعتبار بالغ بر 11میلیارد ریال در شهرستان اشنویه و روستای آغبلاغ افتتاح شد.

مرکز خدمات جامع سلامت روستای آغبلاغ با بودجه 6میلیارد و 650 میلیون ریال با زیربنای 550 مترمربع، پایگاه سلامت صبا در فضایی با زیربنای 270 مترمربع با اعتبار 3 میلیارد و 392 میلیون ریال و خانه بهداشت اسلاملو با اعتبار یک میلیارد و 300میلیون ریال در فضایی با زیربنای 105 مترمربع احداث گردیده اند.

در مراسم افتتاح این 3 پروژه دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، شهریاری استاندار آذربایجان غربی، دکتر آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، عبدالکریم حسین زاده نماینده نقده و اشنویه حضور داشتند.

وزیر بهداشت در ادامه سفرش، بعد از افتتاح این پروژه ها به بوکان، مهاباد و میاندوآب رفته و قرار است در این شهرها نیز سایر پروژه های طرح تحول سلامت را بهره برداری کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آذر 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1220

به "وزارت بهداشت با کمبود شدید نیرو روبرو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت بهداشت با کمبود شدید نیرو روبرو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید