وزیر ارتباطات از تصمیم نهایی برای حذف پیامک مزاحم اطلاع داد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمدجواد آذری جهرمی که طی دو روز گذشته با انتشار یک نظرسنجی در شبکه اجتماعی توئیتر نسبت به آنالیز مشکل پیامک های مزاحم تبلیغاتی اقدام نموده بود در تازه ترین توئیت خود، آخرین نتیجه تصمیمات در خصوص حل این معضل را اظهار داشت.

وزیر ارتباطات از تصمیم نهایی برای حذف پیامک مزاحم اطلاع داد

وی در این پیغام اعلام نمود: همچنین در هفته آتی در جلسه ای با فعالین بازاریابی دیجیتال راه حلهای ایجاد کانالی موثر، ارزان و در دسترس برای مشاغل به جای پیغامک آنالیز و اجرایی خواهد شد.

1. کانال تبلیغ ارزان: علت رواج پیغامکهای مزاحم، عدم وجود راه حل موثر، ارزان و در دسترس، برای تبلیغ مشاغل است. در مصوبه 270 کمیسیون تنظیم مقررات راه حلی برای تبلیغ قانونمند با رضایت مشتری و پرداخت هزینه به دریافت نماینده دیده شده است.

2. تشدید شناسایی و برخورد با ارسال نمایندگان: ظرف پنج روز آینده سیستم کشف تخلفات سازمان تنظیم مقررات با تنظیمات سخت گیرانه تری فعالیت خواهد نمود. برخورد با دفاتر خدماتی فروش سیم کارتهای غیرقانونی و لغو مجوز آنها در دستور کار نهاده شد.

3. محدودیت در ارسال پیغامک روزانه: فعلا سقف معینی برای ارسال روزانه معین شد. دو پیشنهاد وجود دارد، اول اینکه بالاتر از سقف ارسال نگردد و یا اینکه با تعرفه بیشتری محاسبه گردد، اتخاذ تصمیم در این خصوص قانونا با کمیسیون تنظیم مقررات است و تا یکشنبه هفنه بعد نهایی خواهد شد.

4. گران کردن تعرفه پیغامک و قیمت سیم کارت: با توجه به عدم اقبال عمومی مردم، از دستور کار خارج شد.

وی اضافه کرد: کوشش خواهیم کرد با اجرایی کردن این تصمیمها، بر معضل پیغامکهای مزاحم فائق آییم.

وزیر ارتباطات پیش از این اعلام نموده بود که مردم از پیغامک های تبلیغاتی متنفرند و تاکنون 70 هزار سیمکارت متخلف را در این زمینه مسدود نموده ایم اما باز هم هستند.

وی در یک نظرسنجی از مردم خواسته بود که یکی از موارد ایجاد امکان تبلیغ ارزان، بالا بردن سیمکارت، بالا بردن قیمت پیغامک، و محدودیت تعداد پیغامک در روز را برای حل مشکل پیغامک های تبلیغاتی اعلام نمایند.

در این نظرسنجی 59 درصد از کاربران به موضوع محدودیت تعداد ارسال پیغامک در روز رای دادند و موضوع ایجاد امکان تبلیغ ارزان 27 درصد در این نظرسنجی رای آورد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4366

به "وزیر ارتباطات از تصمیم نهایی برای حذف پیامک مزاحم اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ارتباطات از تصمیم نهایی برای حذف پیامک مزاحم اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید