وزیر دفاع وارد مسکو شد، حاتمی: انتقال فناوری های دفاعی در این سفر آنالیز خواهد شد

به گزارش مهسان بلاگ، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح کشورمان برای ملاقات و مصاحبه با مقامات عالی رتبه روسیه وارد مسکو شد.

وزیر دفاع وارد مسکو شد، حاتمی: انتقال فناوری های دفاعی در این سفر آنالیز خواهد شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح کشورمان برای ملاقات و تبادل نظر با مقامات عالیرتبه روسیه، دقایقی پیش وارد فرودگاه ونوکووای مسکو شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران که به دعوت رسمی همتای روسی خود به مسکو سفر نموده است، همچنین در مراسم گشایش ششمین نمایشگاه نظامی-فنی و مسابقات بین المللی نظامی روسیه، موسوم به آرمی 2020، که باحضور 120 هیات رسمی از ده ها کشور دنیا برگزار می گردد، شرکت خواهد نمود.

مذاکره و رایزنی با سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه، باریسوف معاون رئیس جمهور و چیمیزوف رئیس روس تک، از برنامه های دیگر وزیردفاع کشورمان در مسکو خواهد بود.

امیر سرتیپ حاتمی در بدو ورود به مسکو در تبادل نظر با خبرنگاران، ضمن اشاره به همکاری های عمیق دفاعی و امنیتی تهران و مسکو گفت: موضوعات مختلفی از جمله امنیت منطقه ای، انتقال فناوری های دفاعی، تبادل تجربیات دفاعی-نظامی که همیشه در سال های اخیر در دستور کار مذاکرات دو کشور قرار داشت، در این سفر بطور مفصل مورد بحث و آنالیز قرار خواهد گرفت.

وزیردفاع کشورمان اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه را کشوری دوست و هم پیمان در عرصه های منطقه ای و بین المللی می داند و همیشه تعاملات دفاعی خوبی بین دوکشور برقرار بوده است.

وی توضیح داد: در این سفر کوشش خواهد شد به موضوعات مختلفی از جمله ارتقاء امنیت در غرب آسیا، چگونگی روبرو شدن با بحران های احتمالی و راه های افزایش قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران با همکاری فدراسیون روسیه، مورد بحث و مذاکره قرار خواهد گرفت.

گروه آبان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

مجله کامسا: مجله کامسا | آخرین اخبار و مقالات طراحی لباس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 58964

به "وزیر دفاع وارد مسکو شد، حاتمی: انتقال فناوری های دفاعی در این سفر آنالیز خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع وارد مسکو شد، حاتمی: انتقال فناوری های دفاعی در این سفر آنالیز خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید