ویسی: پیکان قهرمان یک چهارم پایانی لیگ برتر است، قراردادم با پیکان به اتمام رسیده است

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: پیکان در این هفته های آخر مثل قهرمان بازی کرد و قهرمان یک چهارم پایانی لیگ بود.

ویسی: پیکان قهرمان یک چهارم پایانی لیگ برتر است، قراردادم با پیکان به اتمام رسیده است

به گزارش خبرنگاران، دگرگونی تیم پیکان ،فرایند رو به رشد و موفقیت این تیم بعد از شروع مجدد رقابت های لیگ برتر بر کسی پوشیده نیست. در شرایطی سخت و بحرانی ،عبدالله ویسی به این تیم روح تازه ای بخشید و پیکان در بازی هایی بسیار سخت سربلند از میدان خارج شد. سرمربی این تیم در همین خصوص بیان کرد: تغییردادن شرایط یک تیم فوتبال راحت نیست و صادقانه باید بگویم تعطیلاتی که بابت شیوع بیماری کرونا رخ داد به مجموعه تیم ما یاری شایانی کرد. تمام فعالیت های ورزشی و تمرینی از اواخر اسفندماه تعطیل شد و از ابتدای خردادماه مجوز شروع تمرینات صادر شد. در مدتی آماده سازی برای شروع دوباره لیگ برتر، هشت بازی تدارکاتی برگزار کردیم که در واقع پشت تک تک این بازی های تدارکاتی یک فلسفه وجود داشت.

وی خاطر نشان کرد: ما احتیاج به ایجاد تغییرات استراتژیک تیمی و یک تحول روحی داشتیم. با شروع مسابقات در اولین بازی برابر پرسپولیس بازنده شدیم که احتیاجی به توضیح واقعه و توجیه وجود ندارد، اما پس از آن تیم پیکان در هیچ مسابقه ای نباخت. چند روز بعد از همین بازی ذوب آهن را با چهار گل در اصفهان شکست دادیم و برابر گل گهر به پیروزی رسیدیم. مقابل سایپا و پارس جنوبی در حالی به تساوی رضایت دادیم که شایسته پیروزی بودیم و برابر تیم مدعی تراکتور در تبریز به تساوی رسیدیم، اما همان جا هم پیکان سیمای یک تیم برتر و برنده را داشت.

ویسی ادامه داد: سپس مقابل تیم خوب صنعت نفت به پیروزی رسیدیم و با استقلال در استادیوم آزادی به تساوی رضایت دادیم. در ایستگاه آخر و در مسابقه ای بسیار حساس برابر تیمی نظیر سپاهان به تساوی رسیدیم. این حریف پرمهره برای پیروزی جهت کسب سهمیه آسیایی با تمام توانش مقابل پیکان بازی کرد اما زورش به ما نرسید! پیکان در این چند هفته برای هر مسابقه چند غایب داشت، اما تک تک بچه های تیم از آنهایی که تجربه داشتند تا جوانانی که برای اولین بار در لیگ برتر و شفاف تر بگویم حتی برای اولین بار در استادیوم آزادی، فولاد شهر اصفهان، یادگار امام تبریز یا شهرقدس به میدان می رفتند با جان و دل بازی کردند.

سرمربی تیم پیکان بیان کرد: تک تک سلول های بدن بازیکنان به دنبال موفقیت بود. به نظر من پیکان در این هفته های آخر مثل قهرمان بازی کرد و قهرمان یک چهارم سرانجامی لیگ بود و استحقاق چنین تیمی موفقیت و تحسین است .بعد از بازی در رختکن هم گفتم قدردان حسین آقای فرکی هستم. فرکی از نظر فنی و اخلاقی تیم خوبی را بسته بود ولی به دلایلی که در فوتبال بارها تکرار شده نتوانستند به آنچه مد نظرشان بود برسند و ما سعی کردیم کار نیمه تمام پیکان را تمام کنیم. خوشحالم لیگ نوزدهم برای من و مجموعه باشگاه پیکان سرانجام شیرینی داشت. آرزو می کنم برای فصل آینده چه من در خدمت تیم پیکان باشم و چه نباشم، این تیم مدعی کسب سهمیه آسیایی باشد چون از زیر ساخت های خوبی برخوردار است.

وی در مورد تصمیمش برای فصل آینده گفت : قرارداد من و باشگاه پیکان به اتمام رسیده ولی هنوز خودم را عضوی از خانواده این باشگاه عظیم و مجموعه ایران خودرو می دانم. جا دارد صمیمانه از تمامی مدیران گروه صنعتی ایران خودرو، از هیئت مدیره باشگاه پیکان و آقای گرشاسبی و از تمامی مسئولان باشگاه که در هفته های گذشته با یک حس خوب و انرژی بخش در کنار بنده، همکارانم و بازیکنانم بودند تشکر کنم .مسلماً اولویت ام باشگاه پیکان است ولی در فوتبال حرفه ای نمی تواند احساسی تصمیم گیری و رفتار کرد. اگر ماندنی شدم که مطابق اصولم با تمام توان کارم را انجام می دهم و اگر قسمت نبود این همکاری ادامه پیدا کند برای این تیم بهترین ها را آرزو می کنم و به عنوان یک مربی به فعالیتم در سنگر دیگری ادامه می دهم.

عبدالله ویسی در سرانجام گفت:فشار زیادی روی مربیان است.در چند ماه گذشته فرصت خاصی برای سفر به خوزستان و دیدن خانواده نداشته ام. با توجه به شرایطی هم که موجود بود حتی در تعطیلات لیگ برتر ذهن و قلبم اجازه نمی داد فرصتی برای استراحت یا تفریح و سرگرمی به خودم بدهم. ساعت ها از سرانجام بازی سرانجامی لیگ می گذرد ولی هنوز آدرنالین از بدنم دفع نشده و نتوانسته ام ریکاوری شوم. الان دوست دارم بگویم از همه عزیزانی که نسبت به بنده و مجموعه باشگاه پیکان لطف داشته اند متشکرم.دوست دارم از تک تک بازیکنان تیم پیکان تشکر کنم و آنها خسته نباشید بگویم .دوست دارم از تک تک آنهایی که به هر دلیلی باعث ناراحتی شان شدم عذرخواهی کنم .کلام آخر آرزوی شادی و سلامتی برای هموطنانم است.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 59153

به "ویسی: پیکان قهرمان یک چهارم پایانی لیگ برتر است، قراردادم با پیکان به اتمام رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: پیکان قهرمان یک چهارم پایانی لیگ برتر است، قراردادم با پیکان به اتمام رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید