پاسخ علی خطیر به شایعه وطن فروشی در داستان پرسپولیس

به گزارش مهسان بلاگ، علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال با رد شایعه تلاشش برای محکومیت پرسپولیس در آسیا، گفت: آدینه گذشته مهمان یک برنامه رادیویی بودم و در این برنامه به اتفاق دو کارشناس دیگر درباره عواقب ثبت غیر قانونی قرارداد ها حرف زدیم و تاکید کردم اگر خارج از چارچوب قانون، اقدامی اجرا شده باشد، تبعات قانونی دارد و آن هایی که احتمالا کار غیر قانونی انجام داده اند، در صورت هر گونه محرومیت یا محکومیت باید جوابگو باشند. اما متاسفانه عده ای عامدانه جهت حرف ها را به سمت و سویی بردند که انگار من دوست دارم پرسپولیس بازنده یا متضرر گردد.

پاسخ علی خطیر به شایعه وطن فروشی در داستان پرسپولیس

پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور، فولاد و ... وقتی قدم به میادین بین المللی می گذارند، حکم تیم ملی را پیدا می نمایند و سربلندی آن ها سرفرازی پرچم ایران عزیزمان است. رقابت استقلال و پرسپولیس فقط داخل مرز های ایران است و خارج از کشور، هر دو حکم تیم ملی را دارند و کدام ایرانی وطن دوستی دلش می آید باخت تیم ملی را ببیند یا کاری کند که منجر به شکست ایران گردد؟ متاسفانه عده ای عادت دارند به دیگران انگ بزنند و با خراب کردن این و آن روی اشتباهات خود سرپوش بگذارند.

علی خطیر همچنین تاکید نمود هرگز کوچک ترین قدمی علیه منافع فوتبال ایران برنداشته و برنخواهم داشت. علیه پرسپولیس و فدراسیون نه گزارشی به جایی فرستادم و نه اطلاعاتی به کسی دادم، فقط نظر کارشناسی خودم را در رادیو گفتم که نوار برنامه موجود است.

هر کجای جهان باشم، ایرانی ام وبه ایرانی بودنم افتخار می کنم.

منبع: ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 64883

به "پاسخ علی خطیر به شایعه وطن فروشی در داستان پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ علی خطیر به شایعه وطن فروشی در داستان پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید