پژوهشگران شیرازی از سوی معاونت علمی حمایت می شوند

به گزارش مهسان بلاگ، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با امضای 4 تفاهم نامه همکاری سرعت حمایت از پژوهشگران شیرازی را شتاب داد.

پژوهشگران شیرازی از سوی معاونت علمی حمایت می شوند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با دانشگاه های شیراز 4 تفاهم نامه همکاری امضا کرد تا با حمایت از محققان و پژوهشگران انجام تحقیقات و پژوهش های فناورانه سرعت گیرد.

در این راستا صندوق با دانشگاه شیراز برای همکاری در زمینه اجرای 20 طرح تحقیقاتی پژوهشی و 10 طرح تحقیقاتی پسا دکتری عادی و 20 رساله دکتری تفاهم نامه امضاء کرد. بر این اساس صندوق از پژوهشگران و محققان این دانشگاه برای اجرای این طرح ها حمایت می نماید.

همچنین در تفاهم نامه دیگری با همین دانشگاه همکاری در زمینه اجرای 8 طرح تحقیقاتی پسا دکتری ویژه با این دانشگاه دنبال می گردد. انعقاد متمم تفاهم نامه در راستای همکاری در زمینه اجرای 5 طرح تحقیقاتی پژوهشی، 5 رساله دکتری و 10 طرح پسادکتری عادی با دانشگاه صنعتی شیراز نیز تفاهم نامه دیگری است که امضاء شد.

همچنین انعقاد تفاهم نامه در راستای همکاری برای اجرای 10 طرح تحقیقاتی پژوهشی و 10 طرح تحقیقاتی پسا دکتری عادی و 10 رساله دکتری با دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز انجام شد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28350

به "پژوهشگران شیرازی از سوی معاونت علمی حمایت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژوهشگران شیرازی از سوی معاونت علمی حمایت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید