پیرلو: گل مهدی طارمی کارمان را دشوارتر کرد، توپ را خیلی کُند به حرکت در آوردیم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است گل زودهنگام مهدی طارمی کار بازیکنانش را برای برگشت به بازی مقابل پورتو دشوارتر کرد.

پیرلو: گل مهدی طارمی کارمان را دشوارتر کرد، توپ را خیلی کُند به حرکت در آوردیم

به گزارش خبرنگاران، آندره آ پیرلو که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه پورتو تن به شکست 2 بر یک دادند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا با اشاره به گلی که مهدی طارمی در ثانیه 61 بازی روی اشتباه بنتانکور به ثمر رساند، گفت: وقتی شما در دقیقه اول چنین گل عجیبی دریافت می کنید، طبیعی است که بازیکنان اعتماد به نفس خود را از دست بدهند، به خصوص مقابل تیمی که می داند چگونه در خط دفاعی آرامش خود را حفظ کند.

وی اضافه نمود: پورتو (با گل زودهنگام مهدی طارمی) بلافاصله بازی را در راستا مدنظرش قرار گرفته است. با چنین برنامه بازی های فشرده، طبیعی است که نتوان به طور کامل تمرکز کرد و سرعت لازم را داشت، اما چنین چیزی نباید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اتفاق بیفتد.

سرمربی یوونتوس که برای بازی برگشت دانیلو را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، درباره شرایط بازیکنانش گفت: ماتیس دلیخت دچار گرفتگی عضلات شده است. کیه لینی از ناحیه ساق پا دچار مشکل شده و موراتا هم که از قبل مشکل داشت، بنابراین باید ببینیم که چه خواهد شد. موراتا از زمانی که سرما خورده بود، هنوز به بهترین فرم و شکل خود بازنگشته و در این ملاقات چون به او احتیاج داشتیم، در ترکیب قرارش دادیم.

پیرلو توضیح داد: ما توپ را در زمین خیلی کُند به حرکت در آوردیم و به اندازه کافی باهوش نبودیم تا پویایی بازی را درک کنیم. ما قصد داشتیم که در تمام زمین پخش شویم و بازی مدنظرمان را انجام دهیم، اما در نیمه اول به اندازه کافی در انجام این کار پیروز نبودیم. وقتی هم تیم مقابل تان 11 نفره دفاع می نماید، کار آسانی ندارید.

وی در خاتمه گفت: ما به خوبی خودمان را برای این بازی آماده نموده بودیم و این آن چیزی نبود که ما می خواستیم، اما دریافت گل در دقیقه اول که خودمان در بشقاب نقره ای تقدیم پورتو کردیم، کارمان را دشوارتر کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 77489

به "پیرلو: گل مهدی طارمی کارمان را دشوارتر کرد، توپ را خیلی کُند به حرکت در آوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: گل مهدی طارمی کارمان را دشوارتر کرد، توپ را خیلی کُند به حرکت در آوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید