چوب حراج باشگاه رم به بازیکنانش

به گزارش مهسان بلاگ، باشگاه رم به دلیل بحران اقتصادی ممکن است مجبور به فروش ستاره های خود گردد.

چوب حراج باشگاه رم به بازیکنانش

به گزارش خبرنگاران، نشریه دیلی میل انگلیس اطلاع داد سه باشگاه ایتالیایی یوونتوس، اینتر و میلان برای به خدمت دریافت لورنزو پلگرینی از رم با پاری سن ژرمن رقابت می نمایند، هرچند پاریسی ها در شرایط بهتری نسبت به سایر رقبا در جذب این بازیکن قرار دارند.

طبق این گزارش، باشگاه رم که از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی موقت بازی های سری A دچار بحران اقتصادی شده و در شرایط اقتصادی نامناسبی به سر می برد، ممکن است در خاتمه این فصل چوب حراج به بهترین بازیکنانش بزند که یکی یا از آنها پلگرینی است.

این هافبک ایتالیایی 23 ساله که تا سال 2022 تحت قرارداد باشگاه رم است، در قراردادش با این باشگاه ایتالیایی بند فسخ 30 میلیون یورویی دارد. او تا به امروز در 88 بازی از رقابت های مختلف برای جالوروسی به میدان رفته و 9 گل هم به ثمر رسانده است.

در سوی دیگر گفته می گردد باشگاه رم به دلیل مشابه شاید مجبور گردد نیکولو زانیولو، هافبک 20 ساله خود را هم در خاتمه فصل در لیست فروش بگذارد. از باشگاه های یوونتوس، منچستریونایتد و تاتنهام به عنوان مشتری این هافبک ایتالیایی یاد شده است.

زانیولو که تا خاتمه ماه ژوئن 2024 با رم قرارداد دارد، تا به امروز در 58 بازی برای جالوروسی 12 گل نیز به ثمر رسانده است. گفته می گردد باشگاه رم روی او در حدود 60 میلیون یورو قیمت گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 1 مرداد 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 49407

به "چوب حراج باشگاه رم به بازیکنانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چوب حراج باشگاه رم به بازیکنانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید