چگونه گوشی هوشمند خود را با سود بیشتری بفروشیم؟

به گزارش مهسان بلاگ، خرید و فروش گوشی های هوشمند این روزها به لطف شبکه های اجتماعی و فروشگاه های آنلاین بسیار ساده شده اما در نهایت مرحله آخر فروش گوشی تحویل گوشی به مشتری است و بسیاری از مشتریان در این مرحله قیمتی به مراتب پایین تر از حد انتظار فروشنده پیشنهاد می دهند. اگر شما هم قصد فروش گوشی خود را دارید بهتر است این مطلب را مطالعه کنید تا با روش های برتر فروش گوشی آشنا شوید.

چگونه گوشی هوشمند خود را با سود بیشتری بفروشیم؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فرقی نمی کند گوشی شما اندرویدی باشد یا IOS ، در هر صورت احتمالا روی پول گوشی خود حساب باز نموده اید و دوست دارید آن را با بالاترین رقم بفروشید.

گزارش های تازه نشان می دهد حتی فروشندگان گلکسی اس 10 نیز موقع فروش گوشی خود گاهی با ضرر 50 درصدی رو به رو می شوند. درواقع ضرر به گوشی ها از 30٪ تا 50٪ دیده می گرددو این نشان می دهد که تلفن ها مانند هر محصولا دیگری از زمان خرید تا فروش تا چه حد افت قیمت دارند.درواقع برخلاف خودرو و حتی بعضی وسایل و لوازم خانگی، تلفن های همراه را نمی توان در بازه زمانی طولانی نگه داشت و انتظار فروش با قیمت مناسب را نیز داشت.

همین حالا یک محافظ صفحه نمایش خریداری کنید

محافظ صفحه نمایش که در بازار به عنوان گلس مشهور است می تواند از گوشی شما به شدت محافظت کند. گلس قیمت بالایی ندارد اما می تواند نقشی کلیدی در فروش هر چه بهتر گوشی شما ایفا نماید. درواقع گلس مانع از خط و خش، آسیب دیدگی صفحه نمایش و حتی کثیف شدن آن می گردد. اغلب گوشی هایی که محافظ صفحه نمایش دارند در بلند مدت عملکردی بهتر نیز دارند و هنگام فروش نیز به لطه صفحه تمیز و بی خط و خش بهتر فروش می روند .

جعبه و تمام قطعات را نگه دارید

شاید باورکردنی نباشد اما حتی یک شارژر اورجینال نیز می تواند روی قیمت گوشی شما تاثیرگذار باشد. بنابراین سعی کنید از جعبه گوشی تا انواع و اقسام لوازم جانبی مثل هندزفری را نگه دارید. بعضی خریداران با تماشا جعبه و لوازم جانبی بهتر به شما اعتماد خواهند کرد و برای خرید گوشی پیشنهادهای منصفانه تری می دهند.

گوشی خود را تمیز کنید

همانطور که یک ماشین کارواش رفته یا یک خانه نظافت شده بهتر فروش می روند، یک گوشی تمیز و بدون کثیفی نیز با قیمتی مناسب تر به فروش می رسد. وقتی بدنه یا سطح گوشی شما پر از لک و آلودگی باشد خریدار رغبت چندانی برای خرید گوشی نخواهد داشت. تمیز کردن گوشی یک راهکار ساده ولی به شدت کاربردی برای فروش هرچه بهتر گوشی است.

برنامه های شخص ثالث را پاک کنید

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109244

به "چگونه گوشی هوشمند خود را با سود بیشتری بفروشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه گوشی هوشمند خود را با سود بیشتری بفروشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید