کاروان ایران با 21 مدال درجایگاه چهارم بازی های ساحلی آسیا ایستاد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل روابط عمومی کمیته ملی المپیک، پنجمین دوره بازی های آسیایی ساحلی در حالی از سوم مهر ماه در دانانگ ویتنام شروع شد که کاروان ورزشی کشورمان در این رقابتها توانست با کسب 21 مدال آنهم تنها با حضور در بخش مردان به عنوان چهارمی این رقابتها دست یابد.

کاروان ایران با 21 مدال درجایگاه چهارم بازی های ساحلی آسیا ایستاد

سید کاوه سلیمانی و مسعود مینایی در موی تای، الیاس علی اکبری و محمد حسین شیخ الاسلامی در کوراش، علی ثمری در دوومیدانی(پرتاب وزنه)، محمد نادری و امید حسن تبار در کشتی، یاسر پر مهر وسید محسن غلامی در وکوترین صاحب مدال طلا شدند. قنبری علی قنبری در کوراش، اکبر کیانیان در پنچاک سیلات، رضا قاسمی در دوومیدانی(60 متر)، یوسف کریمیان در سامبو و سید محمد ساداتی در کشتی و حسین یزدانی در وکوترین به مدال نقره دست یافتند ضمن اینکه امیر حسین خادمیان در جوجیتسو، سبحان طاهر خانی در دومیدانی(پرش طول)، بابک هاشم زاده در پنچاک سیلات، فیروز مختاری در وکوتورین، ایرج امیر خانی در سامبو و میثم جهانی پور در ووینام هم برای کاروان ایران مدال برنز کسب کردند.

بازی های ساحلی آسیا امروز به انتها رسید و مراسم اختتامیه بازیها فردا برگزار می گردد.

بازی های آسیایی ساحلی که هر دو سال یکبار برگزار می شد از این پس هر چهار سال یکبار برگزار خواهد شد.

کاروان ورزشی ایران در دوره گذشته این بازیها که در پوکت تایلند برگزار شده بود با 85 ورزشکار در 17 رشته ورزشی شرکت کرد و به عنوان چهارم دست یافت. در این دوره از بازیها کاروان ایران با 33 ورزشکار در 9 رشته ورزشی شرکت کرد و عنوان چهارمی دوره قبل را تکرار کرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سامی: مجله سامی: انجمن های گفتگو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 24265

به "کاروان ایران با 21 مدال درجایگاه چهارم بازی های ساحلی آسیا ایستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروان ایران با 21 مدال درجایگاه چهارم بازی های ساحلی آسیا ایستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید