کتاب رسانه ها و مدرنیته به چاپ ششم رسید

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش؛ کتاب رسانه ها و مدرنیته: نظریه اجتماعی رسانه ها اثری جامع و قاطع در زمینه رسانه ها و مطالعات فرهنگی است که نظریة انتقادی را با نظریة اجتماعی پیوند می دهد و پیشاهنگ گفتمانی بسیار فراگیر در این عرصة روبه رشد می گردد. جان تامپسون در این کتاب به طرزی عالمانه و با موشکافی به پاسخ دادن به پرسش هایی نظیر پرسش های زیر می پردازد: رسانه ها چه نقشی در شکل گیری جوامع مدرن و مدرن شدن جوامع دارند؟ چگونه می توان تأثیر اجتماعی اشکال مدرن ارتباطی و اشاعه خیره کنندة اطلاعات را طی دو یه قرن اخیر درک و تبیین کرد؟ از نظر تامپسون تحول و توسعة رسانه های ارتباطی ترکیب و سرشت زندگی اجتماعی را دگرگون نموده و اشکال جدیدی از عمل و تعامل را بوجود آورده است. وی در هشت فصل با تحلیل موضوع هایی همبسته نظیر ارتباط و بافت اجتماعی، رسانه ها در جوامع مدرن، رونق تعامل رسانه ای، دگرگونی در رؤیت پذیری، دنیای شدن ارتباطات، ریشه گیری و تحکیم مجدد سنت، خویشتن و تجربه در دنیا رسانه، و اختراع دگربارة عمومیت شکل پذیری مجدد فرآیند خودشکل دهی را به منصة ظهور می رساند.

کتاب رسانه ها و مدرنیته به چاپ ششم رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

چاپ ششم این اثر در 363 صفحۀ وزیری، شمارگان 1.000 نسخه و با قیمت 55.000 تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به وسیله فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس حاصل کنند. همچنین به وسیله اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub-com ، واتساپ به شماره 09301949130 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 70122

به "کتاب رسانه ها و مدرنیته به چاپ ششم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب رسانه ها و مدرنیته به چاپ ششم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید