کرونا به جان یک کارخانه بستنی افتاد ، واکسن را باید هر سال بزنید

به گزارش مهسان بلاگ، در حالی که تعداد مبتلایان به کرونا در دنیا از مرز 110 میلیون نفر گذشته است مهم ترین اخبار کرونا را اینجا مرور کنید.

کرونا به جان یک کارخانه بستنی افتاد ، واکسن را باید هر سال بزنید

به گزارش خبرنگاران ، آنچه در ادامه می آید مروری بر آخرین اخبار ویروس کرونا در رسانه های سراسر دنیا است:

*تست کرونای 210 تن از کارکنان و کارگران یک کارخانه شکلات سازی در شمال آلمان مثبت اعلام شده است. این کارخانه شکلات سازی 670 پرسنل داشت. این اتفاق باعث اعلام شرایط فوق العاده در آن منطقه شده است.

*دکتر آنتونی فاوسی مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت که ممکن است واکسن کووید-19 مانند واکسن آنفولانزا به یک واکسن سالانه تبدیل گردد.

*تست کرونای هزار و 300 شهروند آمریکایی نشان داد که آنها به سه گونه مختلف ویروس یعنی آفریقایی، انگلیسی و برزیلی آلوده شده اند.

*واکسیسناسیون همگانی علیه ویروس کرونا در کشور السالوادور هم شروع شد.

*دادستان کل نیویورک لتیتیا جیمز روز سه شنبه از آمازون شکایت کرد و این شرکت را به پاسخ ناکافی در رابطه با بیماری همه گیر کرونا در محل کار خود متهم کرد.در شکایتی که در دادگاه ایالتی ثبت شد ، جیمز ادعا کرد که آمازون با عدم حمایت کافی از کارگران ، قانون کار را نقض نموده است.

طبق این دادخواست ، این شرکت در هنگام کشف موارد جدید ابتلا بین پرسنل این شرکت، کار را معلق نکرد و به دیگر کارمندان خود اطلاع رسانی نکرد.

*کشور آفریقای جنوبی نخستین محموله از واکسن کرونای شرکت جانسون را دریافت کرد. واکسن جانسون که به تعداد 80 هزار وارد این کشور شده فقط احتیاج به یک دوز تزریق دارد.

*واکسیناسیون همگانی علیه ویروس کرونا در کشور ژاپن هم شروع شد. در گام نخست 40 هزار نفر از اعضای کادر درمانی این کشور واکسینه خواهند شد.

*به عنوان بخشی از یک آزمایش جدید برای ارزیابی کارایی ، واکسن آکسفورد، این واکسن به بچه هایی که تا شش سال هم سن داشتند تزریق شد. برای این کار 300 داوطلب کودک در نظر گرفته شد که بین شش تا 17 سال داشتند.

*یک نوزاد که به تازگی در اراضی اشغالی متولد شده بود به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. این نوزاد به وسیله جفت ، ویروس را از مادر کرونایی خود گرفته بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 77691

به "کرونا به جان یک کارخانه بستنی افتاد ، واکسن را باید هر سال بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا به جان یک کارخانه بستنی افتاد ، واکسن را باید هر سال بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید