کرونا فروشگاه های اپل در کالیفرنیا را تعطیل کرد

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت اپل در پی افزایش شیوع ویروس کرونا در کالیفرنیا، همه فروشگاه هایش در این ایالت را موقتا تعطیل کرد.

کرونا فروشگاه های اپل در کالیفرنیا را تعطیل کرد

این شرکت فناوری مستقر در کوپرتینوی کالیفرنیا روز شنبه در وب سایتش گفت که همه 35 مکان فروشی که در سراسر این ایالت دارد را تعطیل می نماید. این شرکت روز آدینه اعلام نموده بود که فروشگاه هایش در لس آنجلس را تعطیل خواهد نمود. اما اکنون تعطیلی فروشگاه های اپل شامل مناطق بزرگی نظیر خلیج سانفرانسیسکو می گردد.

اپل تاریخ بازگشایی فروشگاه هایش را اعلام نکرد. این تعطیلی در بحبوحه فصل خرید تعطیلات روی داده است. این شرکت آمریکایی درآمد سه ماهه بالای 100 میلیارد دلار از فروش آیفون 12، مدلهای جدید آی پد و اپل واچ در سه ماهه جاری را پیش بینی نموده بود.

کالیفرنیا در هفته های اخیر به کانون شیوع ویروس کرونا در آمریکا تبدیل شده و موارد ابتلا در این ایالت روز شنبه از مرز 1.8 میلیون نفر عبور کرد و 43 هزار و 608 مورد ابتلای جدید و 272 قربانی اعلام شد و مجموع آمار قربانیان به 22 هزار و 432 نفر رسید.

این اقدام شامل فروشگاه های اپل در دفاترش در سیلیکون ولی است و بزرگترین تعطیلی یکپارچه فروشگاه های این شرکت از زمان شیوع ویروس کرونا در مارس به شمار می رود.

اپل در ماههای اخیر عمده 270 شعبه آمریکایی خود را بازگشایی نموده بود اما بیشتر این فروشگاهها تنها به صورت وقت قبلی مشتری می پذیرفتند. فروشگاه های این شرکت که همچنان فعال هستند دکور داخلی را تغییر داده اند و دیوار شیشه ای در باجه های پذیرش مشتری نصب نموده اند و جوابگوی مشتریانی هستند که به دنبال خرید یا تعمیر دستگاهشان هستند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، همچنین سازنده آیفون فروشگاه هایش در مکزیک و برزیل را با توجه به افزایش شیوع بیماری در هر دو کشور موقتا تعطیل خواهد نمود.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 73039

به "کرونا فروشگاه های اپل در کالیفرنیا را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا فروشگاه های اپل در کالیفرنیا را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید