کرونا، هشدار مقامهای مالی آلمان درباره رکود مالی جدید

به گزارش مهسان بلاگ، مقام های مالی آلمان با توجه به تصمیم دولت برای تشدید محدودیت ها در این کشور برای مهار کرونا درباره رکود مالی جدید هشدار داده اند.

کرونا، هشدار مقامهای مالی آلمان درباره رکود مالی جدید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در پی توافق دولت فدرال و ایالت های آلمان از روز چهارشنبه، 16 دسامبر محدودیت های اجتماعی مربوط به همه گیری کرونا در این کشور تشدید می گردد. این محدودیت ها دست کم تا دهم ژانویه ادامه خواهند یافت. بر این اساس، مدرسه ها، مهدهای کودک و فروشگاه ها، به استثنای فروشگاه های عرضه مایحتاج روزانه، بسته می مانند. آنگلا مرکل، صدراعظم، از کارفرمایان خواست کارمندان را از خانه به کار بگیرند یا کار را به صورت موقت تعطیل نمایند.

مچنین مشاغلی که در آنها امکان رعایت فاصله اجتماعی وجود ندارد - مانند آرایشگاه ها - تعطیل می شوند. رستوران ها بسته می مانند اما تحویل غذا به مشتریان بلامانع است.

به نوشته روزنامه هندلزبلات آلمان در این شرایط انستیتوهای مهم مالی در آلمان به دلیل تشدید محدودیت های مقرر در کشورشان که از روز چهارشنبه شروع می گردد درباره رکود جدید مالی هشدار داده اند.

یورگ کرومر، اقتصاد دادن ارشد کامرز بانک آلمان در گفتگویی اعلام نموده که آلمان باید خود را برای رکود مالی دومی آماده کند.

وی همچنین گفته است: خطرات مالی به صورت قابل توجهی افزایش پبدا نموده چرا که یک کانال مهم فروش صنعت آلمان با تعطیلی خرده فروشی ها بسته شده است. به گفته وی به این ترتیب بیش از هر زمان دیگری کاهش فراوری ناخالص ملی در سه ماهه چهارم امسال میلادی پیش بینی می گردد. این مقام مالی گفت: ما انتظار کاهش فراوری ناخالص ملی حدود یک درصدی نسبت به 3 ماهه قبلی را داریم.

به گفته این مقام مالی در آلمان از آنجایی که قسمت عمده ای از اوایل سال 2021 احتمالا تحت تاثیر قرنطینه سراسری قرار خواهد گرفت انتظار کاهش مجدد بازده مالی در سه ماهه ابتدایی این سال وجود دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

رئیس انستیتو تحقیقات مالی در آلمان (DIW) هم درباره عواقب منفی یک قرنطینه طولانی تر در آلمان هشدار داده است.

رئیس این انستیتوی مهم مالی در آلمان تداوم قرنطینه را عامل خسارات مالی قابل توجه به کشور دانسته است.

آرمین لاشت، نخست وزیر ایالت نوردراین- وست فالن آلمان هم به شهفرایندان درباره در پیش رو بودن دورانی سخت هشدار داده است.

وی گزارش ها از بخش های مراقبت های ویژه آلمان را درامتیک ارزیابی نموده است. به گفته وی از اکتبر شمار بیماران بستری شده در این بخش ها در ایالت تحت حاکمیت وی چهار برابر شده است.

مخالفان محدودیت های کرونایی هم امروز با رژه خودروها در دوسلدورف اعتراض کردند.

این اعتراضات بعد از تصمیم گیری دولت برای تشدید محدودیت ها برگزار گردید. یکی از معترضان بیان کرد که این محدودیت های جدید صدها هزار صندلی شغلی را نابود می نماید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

توماس بارایس از مقامات مالی در دولت فدرال آلمان هم درباره ورشکستگی خرده فروشی ها در صورت حمایت ناکافی از آن ها از طرف دولت هشدار داده است.

آمار مبتلایان به کرونا با وجود اعمال قرنطینه موردی از اول نوامبر در آلمان همچنان فرایند صعودی را طی می نماید.

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در آلمان 1320595 نفر به کرونا مبتلا شده و 22171 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 71536

به "کرونا، هشدار مقامهای مالی آلمان درباره رکود مالی جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، هشدار مقامهای مالی آلمان درباره رکود مالی جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید