کسی نگفت بروم، بازیکنان به خاطر من هم قسم شدند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال فولاد سیرجان در هفته دهم مسابقات پیروز شد با نتیجه 3 بر 1 از سد خاتم اردکان عبور کند تا شرایط سرمربی این تیم برای بقا بهتر شود. تیم فولاد در انتها هفته دهم با 2 پیروزی و 7 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

کسی نگفت بروم، بازیکنان به خاطر من هم قسم شدند

محمدرضا دامغانی، سرمربی تیم والیبال سیرجان در مصاحبه با خبرنگاران درباره شرایطش در تیم گفت: بازی با خاتم بسیار تاثیر گذار بود و هنوز کسی به من نگفت بروم و ظاهرا ماندگار هستم. احتمال می دهم جلسه ای با حضور مدیران برگزار شود و هرچی خدا بخواهد می شود.

وی ادامه داد: قرار بود در دور برگشت مسابقات اگر ماندگار باشم 3 بازیکن به بدنه تیم تزریق شود و یک نفر نیز به عنوان کمک در کنارم باشد و این صحبت ها قوت گرفته است.

سرمربی والیبال فولاد درباره شایعه اختلاف بازیکنان با او نیز گفت: هیچ اختلافی با بازیکنان و کادر فنی وجود ندارد و تنها حقیقت این است تعداد مصدومان زیاد است. بازیکنان هیچ مسئله ای با من ندارند. سعید رنجبر در بازی با اردکان به من دروغ گفت که شرایط آسیبش خوب است اما با پای ورم کرده برای تیم بازی کرد. اصولا در کارم غیر از نظم و انضباط کاری، یک دوستی و رفاقت با بازیکنان و کادرم دارم.

دامغانی ادامه داد: روز یکشنبه بازیکنان به خاطر من و شرایط تیم هم قسم شده بودند تا از جان مایه و پیروز شوند. نمی دانم این شایعات از کجا می آید؟ تنها مربی در سیرجان هستم که به بازیکنان و مربیان بومی اهمیت می دهم. همه به دنبال مطرح کردن نام خود هستند اما من با عملکردم نشان دادم به بازیکنان اهمیت می دهم.

وی اضافه کرد: مدیران فولاد اشراف خوبی به ورزش دارند و هیچ وقت انتظار ندارند من با بازیکنی که 40 میلیون قرار داد دارد به جنگ تیمی بروم که 20 میلیارد هزینه کرده است. از ابتدای فصل گفتم قرار گیری بین 8 تیم کار بزرگی است و اگر جز 4 تیم برویم معجزه است.

دامغانی در انتها درباره زمان 50 روزه تعطیلی لیگ گفت: قرار است 3 بازیکن تاثیر گذار جذب کنیم و امیدوارم بازیکنان آسیب دیده از جمله مهدوی به شرایط ایده آل بازگردند تا با شروع مسابقات پرقدرت ظاهر شویم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28150

به "کسی نگفت بروم، بازیکنان به خاطر من هم قسم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسی نگفت بروم، بازیکنان به خاطر من هم قسم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید