یادگیری زبان، این بار بدون یک لحظه خستگی...!

به گزارش مهسان بلاگ، اهمیت دانستن زبان انگلیسی یا یک زبان خارجی دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست و حتی نمی توان یک نفر را پیدا کرد این را بی فایده بداند.

یادگیری زبان، این بار بدون یک لحظه خستگی...!

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام هلو، شیوه های قدیمی آموزش زبان می توانند موجب خستگی شده و چیزی که مبرهن است، خستگی انگیزه ها را از بین می برد. چرا که انگیزه نقش مهمی در آموزش زبان انگلیسی دارد و سرگرمی یک راه بسیار جذاب برای آموزش و یادگیری زبان است. وقتی برای بار اول به کشوری با زبان دیگر سفر می کنید، در موقعیت های مختلف با آدم های مختلفی ارتباط خواهید داشت که به طور مداوم در ارتباطات شان، کلمات جدیدی به گوش شما می خورد که به مرور زمان از نحوه استفاده از آن کلمات متوجه خواهید شد که هر کلمه چه معنایی داشته و در کجاها استفاده می گردد. هلو تقریباً از این روش برای آموزش زبان استفاده می نماید با این تفاوت که شما در یادگیری زبان با هلو، سرگرم نیز می شوید و محال است اندکی احساس خستگی کنید.

یادگیری 16 زبان خارجی با هلو

همانطور که گفته شد، یادگیری زبان های خارجی با استفاده از بازی و سرگرمی بسیار آسان تر و جذاب تر از روش های قدیمی و خسته نماینده است. درست مثل هلو برو تو گلو! با هلو هم بازی کنید و هم زبان یاد بگیرید. در ادامه با معرفی اپلیکیشن یادگیری زبان هلو همراه شما هستیم.

به طور کلی یادگیری امروزه با استفاده از متدهای جدید به ویژه به یاری بازی و سرگرمی، توانسته است هواداران بسیاری را پیدا کند. اپلیکیشن هلو با مغتنم شمردن این فرصت، ترتیبی اتخاذ نموده تا زبان آموزان و علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی یا 15 زبان دیگر، بتوانند از این شیوه استفاده نمایند و در کنار سرگرمی زبان یاد گرفته و به قول معروف به یادگیری آن معتاد شوند!

در یادگیری زبان با هلو، شما با استفاده از تصویرسازی های زیبا، تلفظ های محلی، مهارت های شنیداری و دیداری خودتان را در یادگیری زبان تقویت می کنید.

تنوع موضوعی در هلو

اپلیکیشن هلو همانند سایر پلتفرم های یادگیری زبان با استفاده از دسته بندی های گوناگون روی دایره لغات شما مؤثر خواهد بود. غذا و نوشیدنی، حمل و نقل، خرید، آب و هوا، اعداد، شهر و … دسته بندی های موضوعی هلو هستند که به نظر بنده برای داشتن یک مکالمه روزمره می تواند کافی باشد.

هر یک از دسته بندی های گفته شده، در چند سطح مختلف موجود هستند که از آسان ترین کلمات آغاز می شوند و به مرور زمان می توانید سطح آن را افزایش دهید و با لغات سخت تری آشنا شوید. در واقع مکانیزم پیشرفت در هلو به گونه ای طراحی شده که از پایین ترین سطح و ابتدایی ترین کلمات، به لغات پیچیده تر برسید و این گونه دایره لغات تان را تقویت کنید.

مهم نیست دنبال یادگیری چه زبانی هستید، چیزی که باید مشغول آن شوید، یادگیری زبان به غیر از زبان مادری است. در اپلیکیشن هلو شما می توانید 16 زبان خارجی پرکاربرد را یاد بگیرید و مثل بلبل صحبت کنید. زبان انگلیسی بریتانیایی، آمریکایی، آلمانی، روسی، عربی، ترکی استانبولی، ایتالیایی به همراه آموزش زبان فرانسوی از زبان هایی بودند در نخستین ورژن این برنامه کاربردی به آن ها دسترسی داشته باشید. با افزایش مخاطبان هلو، سازندگان این برنامه تصمیم گرفتند زبان های اسپانیایی، سوئدی، هندی، چینی ماندارین، چینی کانتونی، هلندی، پرتغالی برزیلی و تایلندی را نیز به فهرست زبان های موجود خود اضافه نمایند.

توسعه دهندگان هلو، تصمیم دارند در آینده چند زبان دیگر من جمله ژاپنی، کره ای، نروژی، لهستانی، مجارستانی، دانمارکی، عبری، ایسلندی، اندونزیایی و ویتنامی را به این فهرست اضافه نمایند تا خود را به عنوان یکه تاز در بین اپ های مشابه معرفی نمایند.

هلو به این پیشرفت قانع نبوده و در نظر دارد، در آینده زبان های محلی ایرانی مانند کردی، گیلکی، ترکی آذری و … را نیز به فهرست زبان های موجود اضافه کند. اگر این اتفاق بیافتد می توان گفت اپلیکیشن هلو می تواند به یکی از متمایزترین پلتفرم های آموزش زبان در ایران تبدیل گردد.

دستاوردهای هلو

با همین رویه، هلو در جلب رضایت مخاطبان خود پیروز بوده و دریافت میانگین امتیاز 4.8 در کافه بازار هم مؤید همین موضوع است. اپلیکیشن هلو توانسته است در کمتر از 3 ماه پس معرفی به 50 هزار نصب فعال و بیش از 5 هزار نظر با میانگین 4.8 برسد. همچنین به گفته تیم توسعه دهنده قرار است در آینده قابلیت هایی به اپلیکیشن اضافه شوند تا از حضور در محیط آن رضایت بیشتری داشته باشید.

ویژگی های هلو

تنوع موضوعی و زبان های موجود و شیوه آموزش آن از بارزترین ویژگی های هلو است که آن را سایر پلتفرم های آموزش زبان ایرانی جدا نموده است. علاوه بر این ها هلو در طراحی ظاهری نیز حساسیت به خرج داده است. بسیاری از اصول طراحی در ساخت اپلیکیشن هلو رعایت شده اند. رنگ های هماهنگ، فونت های خوانا، تصاویر با کیفیت و … بخشی از مواردی است که در طراحی این برنامه اندرویدی به چشم می خورند. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره نمود.

- طراحی ساده و مینیمال با رنگ بندی جذاب و تصویرسازی های زیبا

- ثبت نام بسیار آسان و فقط با وارد کردن شماره موبایل

- تقویت مهارت های دیداری، شنیداری و نوشتاری

- پیشنهاد هوشمند بازی ها بر اساس الگوریتم یادگیری هوشمند

- مناسب برای رده های مختلف سنی و عموم مردم

- ممنون که با این معرفی همراه ما بودید.

انتهای رپرتاژ خبری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 33865

به "یادگیری زبان، این بار بدون یک لحظه خستگی...!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادگیری زبان، این بار بدون یک لحظه خستگی...!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید