13 هزار مترمربع از زمین های کشاورزی ورامین آزاد شد

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر جهادکشاورزی شهرستان ورامین گفت: با تخریب 10 مورد ساخت وساز غیرمجاز در بخش جوادآباد ورامین، بیش از 13 هزار مترمربع از زمین های کشاورزی این شهرستان آزاد شد.

13 هزار مترمربع از زمین های کشاورزی ورامین آزاد شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محسن بنائیان گفت: این ساخت وسازهای غیرمجاز با اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی در مناطق روستایی بخش جوادآباد با دستور قضایی تخریب شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ورامینافزود: ساخت وسازها در بیشتر موارد به تفکیک اراضی و دیوارکشی برای ساخت باغ ویلا مربوط بود که حضور عوامل انتظامی، نماینده فرمانداری و مسوولان جهاد کشاورزی به طور کامل تخریب شد.

بنائیان تأکیدکرد: مالکان این ساخت وسازهای غیرمجاز ظرف 10 روز موظف هستند تا آثار به جامانده و مصالح ساختمانی را از اراضی کشاورزی خارج نمایند در غیر این صورت به پرونده تخلف آنان به مراجع قضایی ارجاع داده می گردد.

وی با اشاره به تخریب بیش از 180 مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ورامین در استان تهران از ابتدای سال جاری تا کنون توضیح داد: افراد پیش از هر گونه خرید ملک، باغ ویلا و یا چهاردیواری در مناطق روستایی، شرایط کاربری آن را از بخشداری و جهاد کشاورزی استعلام نمایند چرا که تمامی ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تخریب می گردد.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 60101

به "13 هزار مترمربع از زمین های کشاورزی ورامین آزاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 هزار مترمربع از زمین های کشاورزی ورامین آزاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید