25 مکان سورئال در کلمبیا (قسمت اول)

به گزارش مهسان بلاگ، کشور زیبای کلمیبا دارای یکی از متنوع ترین زیست بوم های جهان است. هرساله تعداد بیشتری از این کشور تماشا می نمایند. برای آشنا شدن با مکان های تماشای این کشور زیبا با خبرنگاران همراه باشید.

25 مکان سورئال در کلمبیا (قسمت اول)

کلمبیا دارای مکان های تماشای شگفت انگیزی است که این کشور را مکانی عالی برای علاقه مندان به عکاسی و اینستاگرامر ها می نماید. از جاذبه های باستانی تا نقاشی های دیواری شهری، کلمبیا را به کشوری ایده آل برای گردشگران تبدیل نموده است. در ادامه با ما همراه باشید تا 25 مکان فوق العاده زیبا در کلمبیا را به شما معرفی کنیم.

1. Taroa Dunes, Guajira

در شمالی ترین نقطه آمریکای جنوبی، جایی که صحرای گوآخیرا به دریا می رسد شما می توانید یکی از عجیب ترین و زیباترین مقصدهای گردگشری دنیا را ببینید.

2. El Peñón de Guatapé, Antioquia

این مکان در میان محلی ها به سنگی که برترین منظره دنیا را دارد معروف است. ال پنون یک صخره بزرگ است و به اعتقاد بعضی یک شهاب سنگ است. در اطراف این صخره از تعداد زیادی دریاچه واقع شده است که زیبایی اش را دوچندان نموده است. این کوه از کیلومترها دورتر هم دیده می گردد و منظره فوق العاده زیبایی که از نوک این صخره قابل مشاهده است پاداش بالا رفتن از 740 پله ای است که برای صعود به این صخره گذاشته اند.

3. Las Gachas, Santander

رودخانه سرخ لاس گاچاس به یکی از تماشای ترین مناطقی که عکس هایش در اینستاگرام پست می گردد تبدیل شده و هرساله گردشگران به این رودخانه می آیند تا درون جکوزی های طبیعیش بنشینند و عکس بگیرند. این رودخانه در نزدیکی شهر زیبای گوادالوپ واقع شده است.

4. La Candelaria, Bogotá

مرکز شهر بوگوتا، مرکز کلمبیا به خودی خود رویایی نیست اما با توجه به هنر خیابانی اش و نقاشی های دیواری و گرافیتی های که روی دیوار ها کشیده شده، مکانی عالی برای علاقه مندان به عکاسی است. برای بازدید از این محل می توانید از تور هم بهره ببرید تا از فرهنگ و تاریخ گرافیتی کلمبیا بیشتر آگاه شوید. این مکان بیشتر شبیه به یک گالری هنر بدون سقف است.

5. Mavecure Hills, Guainía

کوه های ماواکور که از سه کوه بزرگ تشکیل شده و از میان جنگل های گواینیا سر برآورده، یکی از بکرترین مقاصد طبیعی دنیا است. گردشگران می توانند در کناره های شنی رود اینیریدیا چادر بزنند و شب را در این محل سپری نمایند و سپیده دم از کوه های باستانی صعود نمایند تا نمایی غیرقابل توصیف از جنگل های بارانی اطراف را مشاهده نمایند.

6. Laguna Negra, Guaviare

این برکه جنگلی بخشی از جنگل منطقه گوایریا است. وضوح آب به قدری است که در یک روز آرام به شکل یک آینه طبیعی عمل می نماید. گردشگران می توانند از طریق قایق های مخصوص در این برکه قایق سواری نمایند و از انعکاس آسمان و ابر های زیبا در آب لذت ببرند.

7. Comuna 13, Medellin

به لطف یک سری برنامه ریزی های شهری که برای ارتباط قسمت های منزوی شهر با بقیه قسمت ها طراحی شده بود، بخش هایی از شهر مدلین (Medellin) که زمانی یکی از خطرناک ترین و غیرقابل دسترس ترین مکان های کره زمین بود تغییر شکل یافت. در بخش 13 این مهم از طریق شبکه ای از پله های برقی که قسمت باریو (Barrio) را به مرکز شهر وصل می کرد انجام شد. آن ها حتی برای بچه ها سرسره نیز درست کردند تا جهت سراشیبی منتهی به مدرسه را مفرح تر نمایند.

8. Los Flamencos, Guajira

کلمبیا بیش از هرکشوری در دنیا گونه های مختلفی از پرندگان را دارا است و هیچ چیز سورئال تر از فلامینگو وجود ندارد. این پرندگان صورتی زیبا هرساله در تالاب ساحلی Los Flamencos، زیستگاه طبیعی محافظت شده ساحل کارائیب در گواخیرا، جمع می شوند. بازتماشامایندگان می توانند همراه با یک راهنمای محلی، سوار بر قایق های کانو، به این پرندگان نزدیک شوند.

9. The Cocora Valley

دره کوکورا محل زندگی بلندترین درختان نخل دنیا است. این درختان بزرگ الجسه که تمامی دره کوکورا را سبزپوش نموده اند نزدیک شهر قهوه در سالنتو هستند.

10. Chicamocha Canyon, Santander

بزرگ ترین دره کلمبیا در منطقه سانتاندر، به معنای واقعی یک منظره غیرقابل توصیف است و در نزدیکی مرکز ورزش های خطرناک کلمبیا یعنی شهر سان خیل (san gil) است. هرچند که دره به خودیه خود زیبا است اما برترین راه برای تماشا کامل این زیبایی پاراگلایدینگ بر فراز این دره یا سوار شدن بر طولانی ترین تله کابین آمریکای جنوبی است.

11. Caño Cristales

شاید یکی از معروف ترین مقاصد سورئال کلمبیا رودخانه پنج رنگ باشد که در جنگل های شهرستان متا واقع شده است. نام دیگر این رودخانه زیبا، رودخانه ای که از بهشت فرار نموده، است و به جرات می توان گفت که زیباترین رودخانه دنیا است.

12. Casa Elemento

این هتل که در ارتفاعات کوه های سییرا نوادا واقع شده است از محبوب ترین مکان های عکاسان است. این هتل، بزرگ ترین تخت توری دنیا هم نامیده می گردد. این تخت های توری که در سراشیبی کوه آویزان شده اند دارای یکی از برترین منظره ها و منظره های دنیا است. شما می توانید روی این تخت ها دراز بکشید و از منظره تماشای جنگل و دریا لذت ببرید.

tani-buy.ir: مجله تانی بای، مقالات اقتصادی و کسب و کار

bigkurosh.ir: مجله کوروش بزرگ، وبلاگ خبری، تاریخی و تحلیلی

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 104360

به "25 مکان سورئال در کلمبیا (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 مکان سورئال در کلمبیا (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید