285 دانشجوی غیر ایرانی در دانشگاه شهید چمران اهواز تحصیل می نمایند

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر دفتر همکاری هایی علمی و بین المللی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: 285 دانشجوی غیر ایرانی در دانشگاه شهید چمران اهواز مشغول تحصیل هستند.

285 دانشجوی غیر ایرانی در دانشگاه شهید چمران اهواز تحصیل می نمایند

کریم لویمی مطلق، مدیر دفتر همکاری هایی علمی و بین المللی دانشگاه شهید چمران اهواز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: در راستای بین المللی سازی دانشگاه شهید چمران و ارتباط با دانشگاه های دنیا، در سال 97 قراردادی با دانشگاه چارلز چک برای جابه¬جایی دانشجویان و اعضای هیئت علمی منعقد نموده ایم.

لویمی مطلق اضافه نمود: همچنین به دلیل هم مرز بودن استان خوزستان با کشور عراق ارتباط با دانشگاه های این کشور در دستور کار دانشگاه شهید چمران اهواز قرار گرفته و در این راستا پیشنهاد های دانشکده های دانشگاه شهید چمران اهواز به دانشگاه های جنوب عراق برای برقراری ارتباطات علمی و بهبود روابط قبلی ارسال شده است. علاوه بر این، تفاهم نامه ای به صورت مشترک بین این دانشگاه و مرکز تحقیقات آموزشگاه علوم و هنر اسلوونی و دانشگاه نووا گوریکا برای همکاری های مشترک منعقد شده است.

مدیر دفتر همکاری هایی علمی و بین المللی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اعزام های دانشجو این دانشگاه اظهار کرد: اعزام یک دانشجوی دکتری و دو عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی در قالب برنامه اراسموس پلاس به دانشگاه چارلز کشور چک، فراهم آوری مقدمات انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه بصره، قرارداد همکاری آموزشی دانشگاه با مؤسسه الابداع العراقی للتعلیم و التطویر برای ایجاد مرکز آموزش زبان فارسی در بصره از دیگر اقدامات اجرا شده این دانشگاه در راستای همکاری های علمی و بین المللی است.

وی ابراز کرد: البته این دانشگاه در زمینه برگزاری کارگاه آموزشی معرفی فرصت های جابه-جایی در قالب برنامه اراسموس پلاس، سمینار فرصت های تحقیق و پژوهش در کشور آلمان، گردآوری مجموعه فرصت های تحصیل و تحقیق برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی در قالب برنامه های اتحادیه اروپا و فرصت های اختصاصی موجود در کشور آلمان، آماده سازی فضای مناسب آموزشی (تدریس به زبان های انگلیسی و عربی) برای جذب دانشجوی غیر ایرانی به عنوان برنامه های در دست اقدام دفتر همکاری های علمی و بین الملل دانشگاه شهید چمران اهواز، نیز فعالیت داشته است.

لویمی مطلق یادآور شد: 285 دانشجوی غیر ایرانی در دانشگاه شهید چمران اهواز (مقاطع ارشد و دکتری) در حال تحصیل هستند.

pariha.com: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

malayro.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30298

به "285 دانشجوی غیر ایرانی در دانشگاه شهید چمران اهواز تحصیل می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "285 دانشجوی غیر ایرانی در دانشگاه شهید چمران اهواز تحصیل می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید