آخرین شرایط پیش فروش و ثبت نام سایپا اردیبهشت 1401

به گزارش مهسان بلاگ، آخرین شرایط ثبت نام سایپا به چه شکل است؟ سایپا به عنوان دومین خودروساز بزرگ داخلی و یکی از فعال ترین آن ها معمولا با توجه به شرایط بازار و احتیاج آن، محصولات خود را با روش های مختلف عرضه نموده و به فروش می رساند. این روش های فروش شامل فروش فوق العاده سایپا، پیش فروش و ثبت نام اینترنتی سایپا یا روش های اعتباری، لیزینگ، و … می شوند.

آخرین شرایط پیش فروش و ثبت نام سایپا اردیبهشت 1401

مشتریان معمولا با دنبال کردن اخبار و مقالات مرتبط با این راه های مختلف فروش اینترنتی سایپا نسبت به روش مدنظر خود آگاهی پیدا نموده و اقدام به خرید می نمایند. اما یکی از پرسودترین، ارزان ترین و پرطرفدارترین روش های خرید خودرو، استفاده از طرح های پیش فروش و فروش فوق العاده ثبت نام سایپا است.

طرح های پیش فروش و ثبت نام اینترنی سایپا دارای بعضی شرایط کلی و عمومی هستند و دسته ای شرایط اختصاصی دارند. برای طی فرایند ثبت نام سایپا و برخورداری از مزایای پیش فروش باید ابتدا از این شرایط کسب آگاهی کرد.

در ادامه شما می توانید تازهترین شرایط ثبت نام سایپا و عرضه اینترنتی محصولات این خودروساز را مشاهده کنید.

طرح تازه پیش فروش محصولات سایپا - 6 اردیبهشت 1401

مرحله دوم از شرایط پیش فروش سایپا در سال 1401 دیروز اعلام شد. این مرحله از ثبت نام سایپا از روز سه شنبه 6 اردیبهشت از ساعت 13 آغاز می گردد. این مرحله از پیش فروش اینترنتی سایپا مانند شرایط ثبت نام قبلی به صورت شبانه روزی بوده و در انتها روز چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 به انتها می رسد.

در تازهترین پیش فروش اینترنتی سایپا متقضایان این امکان را دارند تا از بین 5 محصول کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا S یکی را انتخاب نمایند.

بر اساس اعلامیه درج شده در وب سایت سایپا فروش تازه این شرکت، مطابق شرایط قبلی بوده و هیچ تغییری در محدودیت های فروش اینترنتی سایپا ایجاد نشده است.

بر اساس بخشنامه پیش فروش سایپا، موعد تحویل خودروها در این شرایط تازه مرداد تا اسفند 1401 است. شما می توانید فایل این بخشنامه را در ادامه دانلود کنید:

طرح عادی پیش فروش سایپا:

دانلود بخشنامه مرحله دوم پیش فروش سایپا - اردیبهشت 1401

طرح پیش فروش سایپا ویژه مادران:

دانلود بخشنامه مرحله دوم پیش فروش سایپا ویژه مادران

تازهترین آگهی های خودرو

فروش فوق العاده خودرو شاهین بدون قرعه کشی

شرکت سایپا در نظر دارد خودرو شاهین را بدون قرعه کشی در طرح فروش فوق العاده عرضه نماید.

این طرح از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 30 فروردین ماه 1401 تا زمان تکمیل ظرفیت بر روی سایت شرکت سایپا فعال خواهد بود. داشتن گواهینامه برای ثبت نام در طرح الزامی است. در این شرایط فروش قیمت در نظر گرفته شده 344.580.000 تومان است.

مدت زمان انتظار برای تحویل خودروها نیز 90 روز است.

اولین طرح فروش فوری سایپا در سال 1401 - 29 فروردین

اولین طرح فروش فوری سایپا در سال 1401 از ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 29 فروردین 1401 آغاز می گردد و به مدت 2 روز تا روز سه شنبه 30 فروردین 1401 ادامه خواهد داشت.

قابل ذکر است که در این شرایط ثبت نام سایپا تمامی شرایط و ضوابط قرعه کشی در این بخشنامه اجرا می گردد و خودروهای کوییک و تیبا با مدل 1400 عرضه خواهند شد.

بر اساس آنچه در بخشنامه ثبت نام سایپا آمده، موعد تحویل خودروها 3 ماهه است. در ادامه می توانید فایل بخشنامه فروش فوری سایپا را دانلود کنید:

فروش فوق العاده عادی سایپا ویژه 29 فروردین 1401

دانلود بخشنامه شرایط فروش فوق العاده سایپا - 29 فروردین

فروش فوق العاده سایپا (مادران) ویژه 29 فروردین 1401

دانلود بخشنامه شرایط فروش فوق العاده سایپا ویژه مادران - 29 فروردین

فروش فوری محصولات زامیاد - 23 فروردین 1401

طرح فروش فوری 4 محصول شرکت زامیاد (بدون قرعه کشی و محدودیت) از ساعت 14 امروز سه شنبه 23 فروردین ماه 1401 تا زمان تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود.

در این بخشنامه خودروهای نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال با لاستیک رادیکال و پادرا پلاس به فروش می رسند.

ثبت نام فقط به وسیله نمایندگی های مجاز گروه سایپا امکان پذیر خواهد بود. در این شرایط فروش مدل خودروها 1400 می باشد.

شرایط پیش فروش سایپا ویژه مادران ویژه فروردین 1401

اولین طرح پیش فروش سایپا در سال 1401 از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 17 فروردین ماه 1401 آغاز خواهد شد و به مدت 2 روز تا 18 فروردین ماه 1401 ادامه خواهد داشت.

در این شرایط ثبت نام اینترنتی سایپا، خودروهای شاهین G، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا S به فروش خواهد رسید.

شرایط و ضوابط قرعه کشی سایپا همچنان برای این بخشنامه فعال است و به روال گذشته انجام می گردد.

دانلود بخشنامه شرایط پیش فروش سایپا ویژه مادران - فروردین 1401

تازهترین آگهی های خودرو

طرح شرایط پیش فروش سایپا ویژه فروردین 1401

اولین طرح پیش فروش سایپا در سال 1401 از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد. در بخشنامه ثبت نام سایپا آمده که این پیش فروش از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 17 فروردین ماه 1401 آغاز خواهد شد و به مدت 2 روز تا 18 فروردین ماه 1401 ادامه خواهد داشت.

در این ثبت نام اینترنتی سایپا متقاضیان می توانند برای خرید خودروهای شاهین G، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S و سایپا 151 اقدام به خرید نمایند.

شرایط و ضوابط قرعه کشی سایپا همچنان فعال است و به روال گذشته انجام می گردد.

دانلود بخشنامه شرایط پیش فروش سایپا - فروردین 1401

ضوابط و شرایط ثبت نام سایپا سال 1401

سایپا برای درخواست پیش فروش خودرو در سال 1401 شرایطی را برای خریداران در نظر گرفته است. این شرایط بعضی به صورت کلی و عمومی هستند به این معنی که برای خرید خودرو به صورت پیش فروش از این شرکت، خریدار باید در هر زمانی این شرایط را دارا باشد.

شرایط ثبت نام سایپا برای شرکت در پیش فروش و فروش فوق العاده سایپا به طور کلی عبارتند از:

شرایط اختصاصی پیش فروش سایپا 1401

شرایط اختصاصی برای ثبت نام پیش فروش و فروش فوق العاده سایپا به طور کلی عبارتند از:

تازهترین آگهی های خودرو

نحوه ثبت نام اینترنتی سایپا در سال 1401 به چه شکل است؟

برای پیش خرید یا خرید خودرو از سایت سایپا، باید ابتدا فرایند ثبت نام و احراز هویت را در این سایت یا سایت امتا طی کرد. طی این فرایند خریدار یا کاربر دارای نام کاربری و رمز عبور مربوط به خود در سامانه سایپا موتور خواهد شد.

مشتری محترم می تواند به وسیله این اکانت یا پروفایل شخصی مراحل پیش ثبت نام را طی نموده و در ادامه نیز شرایط خرید خود از جمله زمان تحویل خودرو را آنالیز و دنبال کند.

بعلاوه، برای انجام ثبت نام و احراز هویت باید از شماره همراهی با نام خود مشتری استفاده گردد. بر این اساس وارد سایت شده و مراحل ثبت نام را به این ترتیب پیش می روید:

  • در اولین مرحله به سامانه فروش سایپا یا همان آدرس اینترنتی https://saipa.iranecar.com مراجعه کنید. پس از ورود، گزینه ورود/ثبت نام را انتخاب کنید.
  • همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، در این مرحله باید کد ملی و رمز عبور خود را وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید. اگر رمز عبور خود را فراموش نموده اید، باید گزینه بازیابی رمز عبور را انتخاب کنید. بعلاوه، اگر اطلاعات شما در سامانه فروش سایپا وجود ندارد، گزینه تا به امروز ثبت نام ننموده اید؟ را باید انتخاب کنید.
  • در این مرحله از ثبت نام سایپا پس از وارد کردن اطلاعات، شما به صفحه سامانه امتا راهنمایی می شوید. در این مرحله مانند تصویر زیر باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. همانطور که در بالا هم گفتیم این شماره باید متعلق به خودتان و فعال باشد. پس از وارد کردن شماره تلفن همراه گزینه ادامه را انتخاب کنید تا کد احراز هویت به خط شما پیامک گردد.
  • همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، در این مرحله باید کد ملی، تاریخ تولد و بعلاوه کد ارسال شده را در کادر نمایش داده شده وارد کنید و در نهایت، گزینه ثبت و تایید را انتخاب کنید. در صورتی که کد مربوطه به شما پیامک نشد،گزینه ارسال مجدد کد تایید را انتخاب کنید.
  • چنانچه مراحل قبلی با موفقیت انجام گردد، شما به صفحه اجازه دسترسی منتقل میشوید (مانند تصویر زیر). با مشاهده این صفحه باید گزینه اعطای مجوز ورود یکپارچه را انتخاب کنید. بعلاوه، در صورتی که از ادامه ثبت نام منصرف شده اید، گزینه عدم اعطای مجور ورود یکپارچه را انتخاب کنید.
  • پس از اعطای مجوز یکپارچه ورود، به صفحه مشخص رمز منتقل می شوید. در این مرحله باید رمز عبور خود را انتخاب کنید. برای این کار، رمز عبور انتخابی تان را در هر دو کادر موجود وارد کنید. با انتخاب گزینه تایید، شما قادر خواهید بود که با رمز عبور و کد ملی تان به طور مستقیم به سامانه فروش اینترنتی سایپا وارد شوید. در این مرحله، ثبت نام سایپا اجرا شده است.

سود مشارکت سایپا چقدر است؟

براساس آخرین شرایط عمومی اعلام شده از سوی سایپا، برای پیش فروش های کمتر از 12 ماه، یعنی خریدهایی که تحویل آن ها پیش از 12 ماه از ثبت سفارش انجام می گردد، سود مشارکت در نظر گرفته نمی گردد.

در قراردادهای 12 تا 24 ماهه، یعنی پیش خریدهایی با موعد تحویل پیش از 12 ماه تا 24 ماه، نرخ سود مشارکت 6 درصد در نظر گرفته خواهد شد. مشارکت های 24 تا 36 ماهه، یعنی پیش خریدهایی با موعد تحویل 24 تا 36 ماه پس از ثبت قرارداد (ثبت پیش خرید) نرخ سود مشارکت 12 درصد خواهد بود.

امیدواریم که این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی از آخرین شرایط ثبت نام اینترنتی سایپا را در اختیار شما قرار دهد. بعلاوه، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز تماس گروه خودروسازی سایپا به شماره تلفن 096550 تماس بگیرید.

تازهترین آگهی های خودرو
منبع: دیوار
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109124

به "آخرین شرایط پیش فروش و ثبت نام سایپا اردیبهشت 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط پیش فروش و ثبت نام سایپا اردیبهشت 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید