اتهام آلمان به چین برای تعریف از عملکرد پکن در مقابله با کرونا

به گزارش مهسان بلاگ، آلمان دیپلماتهای چینی را به کوشش برای اغوای مقامات این کشور و تعریف و تمجید از عملکرد پکن در مقابله با ویروس کرونا متهم نموده است.

اتهام آلمان به چین برای تعریف از عملکرد پکن در مقابله با کرونا

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، وزارت کشور آلمان در نامه ای خاطرنشان کرد که دیپلماتهای چینی به مقامات دولت آلمان نزدیک شدند تا آنها را به صدور بیانیه هایی به نفع دولت چین در نحوه مدیریت ویروس کرونا تشویق نمایند.

در نامه ای که روز یکشنبه به رویت رویترز رسیده آمده است: دولت آلمان از تماس های دیپلماتهای چینی با هدف تحت تاثیر قرار دادن و صدور بیانیه های مثبت درباره نحوه مدیریت چین در برابر ویروس کرونا، آگاه است.

در ادامه این نامه آمده است که دولت فدرال آلمان با این درخواستها موافقت نکرده است.

این نامه در 22 آوریل و در پاسخ به سوال مارگارت باوس، عضو حزب سبز در مجلس آلمان درباره هرنوع تماس دیپلماتهای چینی با مقامات آلمان با هدف ترغیب آنها به اظهارات مثبت به سود چین، تهیه شده است.

این درحالی است که به نقل از رسانه های چینی گزارشی از نشست خبری روز یکشنبه سازوکار پیشگیری و مهار ائتلافی شورای دولتی چین حاکی است، تعداد کل موارد مبتلا به کرونا در بیمارستانهای شهر ووهان به صفر رسید.

می فنگ سخنگوی کمیته ملی بهداشت و سلامت چین در این باره گفت: با کوشش مشترک ووهان و کادرهای پزشکی امدادرسانی از مناطق سراسر کشور، تا امروز تعداد کل مبتلایان در بیمارستانهای ووهان به صفر رسید. در اقدام بعدی، ضمن ادامه رعایت تدابیر پیشگیری و مهار بیماری، هر چه سریعتر نظم عادی پزشکی و درمانی احیا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 24 خرداد 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 45480

به "اتهام آلمان به چین برای تعریف از عملکرد پکن در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهام آلمان به چین برای تعریف از عملکرد پکن در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید