اتوبار و باربری در تهران با مجوز رسمی از اتحادیه حمل و نقل

به گزارش مهسان بلاگ، امروزه ، صنعت باربری یکی از پرمخاطب ترین صنایع در دنیا محسوب می گردد و توقع عموم مردم از شرکت های باربری و اتوبارها افزایش یافته است.

اتوبار و باربری در تهران با مجوز رسمی از اتحادیه حمل و نقل

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، ارائه خدمات باربری در تمام مناطق تهران جهت جابجایی بار ، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه توسط یکی از قدیمی ترین و باسابقه ترین اتوبار ها و شرکت باربری تهران با مجوز رسمی از اتحادیه حمل و نقل زمینی و در اختیار داشتن کارگران ماهر و تجهیزات حرفه ای: جهت تماس با شرکت سریع بار تهران می توانید به آدرس اینترنتی saribartehran.com مراجعه نموده و از تخفیف 20درصدی استفاده نمایید. همچنین شماره های 44449644 ، 22899608 و 88585001 در تمام ساعات شبانه روز جوابگویی شما خواهد بود.

ما نه فقط در جابجایی خودرویی بار بلکه در امور بسته بندی ، نظافت منزل ، حمل اثاثیه در طبقات ، باربری بین المللی ، حمل بار به خارج از تهران ، صدور بیمه بار و ساخت کارتن بسته بندی فعالیت داریم. در هر منطقه و محله ای از تهران که سکونت دارید می توانید برای سفارش حمل ، جابجایی و یا ارسال بار و کالا و اجاره اتوبار بصورت ساعتی و روزانه با ما تماس بگیرید.

خدمات باربری در تهران

امروزه ، صنعت باربری یکی از پرمخاطب ترین صنایع در دنیا محسوب می گردد و توقع عموم مردم از شرکت های باربری و اتوبارها افزایش یافته است. تامین امنیت بار ، بدون آسیب ماندن و سالم به مقصد رسیدن ، سرعت و دقت ، تجهیزات و خودروهای مورد استفاده ، اهمیت زیادی دارد. سریع بار تهران به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در استفاده از تجهیزات مدرن در باربری ، خدماتی تضمینی ، باکیفیت و با کمترین هزینه را ارائه می دهد. همکاری با ادارات ، سازمانها و کارخانجات جهت حمل انواع بار ، انجام امور باربری منازل و اثاث کشی با شرایط ویژه و ثبت قرارداد رسمی زیرنظر اتحادیه حمل و نقل ، اعزام کارگر آموزش دیده و انواع خودرو و اتوبار (وانت ، نیسان ، کامیون) ، بسته بندی اثاثیه ، حمل اثاثیه سنگین مانند حمل گاوصندوق که دردسرهای زیادی دارد ، توسط سریع بار انجام می گردد. در ادامه توضیحاتی در رابطه با خدمات باربری ئو جزئیات همکاری با ما را ارائه می دهیم.

باربری اثاث منزل در تهران کمی هزینه بر است و قیمت آن با در نظر دریافت نوع خدماتی که ارائه می گردد معین می گردد ، هزینه مربوط به اجاره اتوبار ، ساعات کاری ، مسافت ، تعداد کارگر مورد احتیاج ، میزان تعهدات بیمه ای ، تعداد کارتن لازم برای بسته بندی و ... در قیمت نهایی تاثیر دارند. اگرچه که ما همیشه زیر تعرفه مصوب اتحادیه هزینه نهایی را به مشتریان خود اعلام می کنیم.

انجام اسباب کشی و حمل اثاثیه

یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد ، اسباب کشی و جابجایی اثاثیه منزل است. حمل اثاثیه به دقت و تجربه کافی احتیاجمند است و باید توسط کارگران حرفه ای انجام گردد. جابجایی اسباب و وسائل ،مخصوصا در ساختمان هایی که طبقات زیادی دارند ، مسائل خاص خود را به همراه دارد. چیدن اثاثیه در جعبه ، جمع آوری ظروف و وسائل خرده ریز، چینی و شکستنی ، ترتیب جابجایی ، نه تنها فکر افراد را درگیز می نماید بلکه خستگی بدنی زیادی به همراه دارد. فرض کنید یک یخچال عظیم را از طبقه چهارم ساختمان منتقل کنید و در ساختمان دیگری به طبقه سوم منتقل کنید. فقط همین یک قلم ، 3 نفر که تجربه کمی در باربری دارند را درگیر و خسته می نماید. متاسفانه بعضی افراد که بصورت شخصی و با در اختیار داشتن فقط یک خودرو ، اقدام به باربری می کنند ، تخصص کافی در این زمینه را ندارند و در اسباب کشی موجب خسارت دیدن وسائل و اثاثیه می شوند. ما همکاری با یک شرکت رسمی را به شما پیشنهاد می دهیم تا نه تنها اسباب کشی بی دغدغه ای را تجربه کنید ، بلکه طبق نرخ مصوب اتحادیه هزینه های حمل و جابجایی اثاثیه را بپردازید.

البته سریع بار در فصول و ماه هایی که جابجایی منازل به اوج خود می رسد ، 20 درصد تخفیف را برای افرادی که به وسیله وب سایت این شرکت ثبت سفارش کنند در نظر گرفته است.

بسته بندی اثاثیه و بار

پیش از هرگونه جابجایی و حمل بار ، بسته بندی اثاثیه حیاتی است. باتوجه به افزایش قیمت لوازم خانگی و اثاثیه منزل ، لازم است که به عدم خسارت آنها توجه داشته باشیم. تمامی اسباب و اثاثیه منزل ابعاد و وزن یکسانی ندارند و نه تنها بسته بندی آنها متفاوت است ، بلکه برای هرکدام باید کارتن یا جعبه ویژه ای طراحی گردد. ساخت و فروش کارتن برای اسباب کشی ، یکی از خدمات سریع بار تهران است. همچنین برای بسته بندی باید از فوم ، نوار چسب و مقوای ضخیم برای بسته بندی استفاده گردد. باتوجه به تعداد وسائل و احتیاج شما ، ما می توانیم کارگر آموزش دیده که توانایی کاملی در بسته بندی اثاثیه دارند را اعزام کنیم.

جمع آوری و بسته بندی اسباب و وسایل مسائل زیادی دارد و معمولا بسیاری از افراد ترجیح می دهند با واگذاری این فرآیند به یک شرکت باربری ، دردسرهای بسته بندی و حمل و جابجایی را کاهش دهند.

پس بسته بندی اسباب منزل به صورت اصولی و بهره گیری از پرسنل و کارگران ماهر و متعهد به منظور چیدمان درست بار در کابین خودرو ، عدم ضربه به بدنه اثاثیه ضرورت بسیاری دارد. مخصوصا در مسافت های طولانی یا حمل بار به خارج از تهران حتما باید قبل از جابجایی به بسته بندی و تهیه کارتن های محکم توجه داشت.

حمل بار به شهرستان

بخشی دیگر از خدمات باربری در تهران ، به ارسال و حمل بار به شهرستان و باربری بین شهری اختصاص دارد. اگر قصد حمل بار از شهرستان به تهران یا بالعکس را دارید و یا قصد اسباب کشی به خارج از پایتخت را دارید ، بهترین گزینه ، شرکت های ثبت شده که تحت نظر مراجع قانونی فعالیت می کنند ، هستند. در مسافت های طولانی امکان هرگونه اتفاقی وجود دارد و شما باید به مجموعه ای همکاری کنید که مسئولیت امنیت و سلامت بار را کاملا بر عهده بگیرد.

در عین حال ، ارسال بار به شهرستان به خودروهای مجهز و اتوبارهای عظیم احتیاج دارد و حتما باید یک راننده آشنا به جهت و فردی باتجربه این مسئولیت را برعهده بگیرد.شما می توانید تنها با یک تماس هرگونه سفارشی جهت ارسال بار از تهران به قم ، کرج ، تبریز ، مشهد ، اهواز ، زاهدان ، اصفهان و هرکجای ایران دارید را ثبت نمایید تا در کمتر از 30 دقیقه اتوبار و کارگر به محل شما اعزام شوند.

انعقاد قرارداد رسمی باربری در تهران

یکی از مزایای همکاری با باربری های مجوزدار در تهران ، امکان انعقاد قرارداد رسمی است که خیال شما را بابت امنیت بار و اثاثیه راحت می نماید. همچنین در قرارداد بطور دقیق ، اجرت و حق الزحمه ، زمان ، تعهدات شرکت ، تعداد اثاثیه ، محل بارگیری و تحویل و جزئیات دیگر معین می گردد و طرفین موظف به اجرای تعهدات خود هستند. با ثبت قرارداد شما می توانید در صورت کوتاهی شرکت در انجام باربری ، به مراجع قانونی اعتراض و شکایت خود را ثبت نمایید.

البته سریع بار با نظارت دقیق بر عملکرد پرسنل و کارگران خود همیشه در جهت رضایت مشتریان گام برداشته و با آموزش پرسنل ، نحوه برخورد صحیح با مشتریان ، رعایت حقوق مشتری و تعهد در انجام وظایف را همیشه به کارگران گوشزد می نماید.

صدور بیمه نامه بار

یکی دیگر از مواردی که موجب آسودگی بیشتر مشتری و متقاضیان باربری و اسباب کشی در تهران می گردد ، صدور بیمه نامه رسمی برای تضمین امنیت بار است. به ویژه برای باربری بین المللی یا خارج شهر می توانید از ما بخواهید که بیمه نامه معتبر صادر کنیم تا حتی یک درصد هم نگران بار خود نباشید. در بیمه بار ، تامین هزینه در نتیجه خسارت کلی وارد شده به کالا و اثاثیه که در اثر آتش سوزی یا ربوده شدن یا از بین رفتن اتفاق می افتد و یا آسیب های وارد شده درحدی که هزینه تعمیر بار بسیار بالا باشد و صرفه مالی نداشته باشد ، کاملا ضمانت می گردد. بسیاری از حوادث مانند تصادف یا زلزله قابل پیش بینی نیستند و بیمه موجب می گردد که شما قدرت بیشتری در مهار اتفاقات غیرمترقبه داشته باشید.

شماره تماس اتوبار و باربری تهران

باتوجه به اینکه این شرکت دارای چندین شعبه فعال در شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران می باشد ، امکان دسترسی و مراجعه حضوری کارفرمایان گرامی مهیا می باشد. شماره تلفن های 44449644 برای ساکنین غرب تهران ، 88585001 برای مرکز و شرق و شماره تماس 22899608 برای ساکنین و اهالی شمال تهران که احتیاج به اتوبار و کارگر دارند ،بصورت 24 ساعته و در 7 روز هفته جوابگو هستند. پیشنهاد می کنیم قبل از تماس یا مراجعه به دفاتر سریع بار ، با ثبت شماره تلفن همراه خود در وبسایت saribartehran.com از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

وب سایت سریع بار برای رفاه مشتریان و دسترسی سریع آنها به خدمات این شرکت طراحی شده است. همچنین بهینه سازی و سئو این وب سایت توسط مجموعه طراحی و سئو سایت سئوبهینه اجرا شده و فراوری محتوا و بازاریابی اینترنتی ، آنالیز سئو سایت و سئو سریع بار را برعهده دارد و نظارت دقیقی بر امنیت و ارتقای سایت انجام می گردد.

رضایت مشتریان سابق از خدمات باربری سریع بار ، مهر تاییدی بر کیفیت خدمات ارائه شده این شرکت دارد.

canadaro.ir: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 61748

به "اتوبار و باربری در تهران با مجوز رسمی از اتحادیه حمل و نقل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتوبار و باربری در تهران با مجوز رسمی از اتحادیه حمل و نقل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید