ازنتیجه راضی نیستم، هیچ وقت نگفتم مشکل به خاطر نبودلژیونرها بوده!

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران ، تیم ملی هندبال مردان ایران در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی اندونزی در رده پنجم ایستاد و این مسئله رضایت بسیاری از اهالی این رشته و جامعه ورزش را در برنداشت.

ازنتیجه راضی نیستم، هیچ وقت نگفتم مشکل به خاطر نبودلژیونرها بوده!

علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون فدراسیون هندبال کشورمان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: من نیز از نتیجه تیم ام راضی نیستم. هر تیمی وقتی به بازیهای مهمی می رود قطعا برای ایستادن روی سکو برنامه دارد. پیش بینی می کردیم که حداقل جزء 4 تیم باشیم از ابتدا هم گفته بودم که برنامه مان رسیدن به جمع چهار تیم است. بچه ها به نظرم همه کوشش خود را کردند و ما هم هرچه در توان داشتیم گذاشتیم.

وی اضافه نمود: ما اگر کره را در مرحله دوم برده بودیم قطعا در مرحله نهایی روی سکو بودیم. من باید اینجا یک مسئله ای را تاکید کنم که من هیچ وقت نگفتم چون لژیونرها نبودند ما در جمع چهار تیم نبودیم. من اگر گله گی نموده ام برای این بوده که چرا به ما به موقع خبر ندادند. خیلی از بازیکنان شاغل در اروپا به تیم نیامدند اما ما را زودتر در جریان گذاشتند. گله گی من از این مسئله بود که ما را زودتر در جریان بگذارند تا هر کاری و تصمیمی می خواهیم بگیریم.

رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد: باز هم تاکید می کنم ما برای مدال به بازیهای آسیایی رفته بودیم و اینکه لژیونرها نبودند هندبال نتیجه نگرفت درست نیست. بچه های لژیونری هم که بودند و همین طور بازیکنان ملی پوش که برای ما سنگ تمام گذاشتند. آسیب دیدگی در بازیها کار ما را سخت کرد. موسوی بسیار خوب بود و هر دو مچ پایش در مسابقه آسیب بدید. مهدی موسوی دو سه بازی مصدوم شد و کلا کنار رفت. ابویی هم آسیب شدید دید و در بازی های نهایی نبود. مصائبی هم قبل از بازی با کره آسیب دید و همه اینها کار را برای کسب نتیجه سخت کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه به نظر شما این بلاتکلیفی حضور یا عدم حضور لژیونرها در اردوها و در نهایت در بازیها باعث سردرگمی سرمربی برای انتخاب بازیکنان نشده بود ، گفت: بله این را قبول دارم که این مسئله سردرگمی برای مربی ایجاد می نماید و در برنامه ها خلل وارد کرد اما بدون آن هم برنامه ما روی سکو رفتن بود.

رحیمی در مورد وضعیت این مربی نیز گفت: از قرارداد زوران کاستاراتوویچ یک ماه دیگر باقیمانده و تا سرانجام مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با ما همکاری دارد. اینکه در ایران بماند یا نه هنوز تصمیم نگرفته ایم اما با تیم به ایران برگشته و در تهران است.

عضو کنفدراسیون هندبال آسیا پیرامون وضعیت دیگر تیم های آسیایی حاضر در بازیها هم اظهار داشت: قطر را می دیدید هفت بازیکن مطرح اروپایی را به استخدام درآورده و تبعه نموده است. بحرین مربی بسیار خوبی استخدام نموده و حقوق بالایی به وی می دهد. تیم های رقیبمان همگی کلی تدارکات اروپایی و مسابقه قبل از بازیها داشتند که ما نداشتیم. ما می بینیم که کل آسیا در حال سرمایه گذاری بر روی رشته های مختلف و از جمله هندبال است ، هزینه می نمایند و با برنامه پیش می روند.

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در پاسخ به این سوال که با نتایج ضعیفی که در این یکی دوسال گذشته تیم ملی هندبال در بخش های مختلف کسب نموده چه برنامه ای برای جبران این مسئله و بازگشت دوباره تیم به نقطه اوجش در دستور کار قرار دارید؟ ، گفت: باید همان کاری را که یک دوره سالها قبل و در زمانی که خودم رئیس فدراسیون بودم انجام دهیم. در آن سالها تمرکز فدراسیون روی جوانان و نوجوانان بود و روی آنها سرمایه گذاری کردیم و نتیجه گرفتیم. استفان را آوردیم که نتیجه اش همین نسلی است که الان در اروپا بازی می نمایند.

وی ادامه داد: الان هم باید سرمایه گذاری خود را معطوف به رده نوجوانان و جوانان کنیم. هر چقدر که قرار است در بقیه بخش ها هزینه گردد در این بخش هزینه کنیم تا نتیجه بگیریم.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1147

به "ازنتیجه راضی نیستم، هیچ وقت نگفتم مشکل به خاطر نبودلژیونرها بوده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازنتیجه راضی نیستم، هیچ وقت نگفتم مشکل به خاطر نبودلژیونرها بوده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید